Pēc izcīnītās uzvaras Mehiko GP izcīņas kvalifikācijā Makss Verstapens atzinis, ka apstākļi trasē bijuši ļoti sarežģīti. Džordžs Rasels tikmēr stāsta, ka izšķirošais aplis nepadevies tik labs kā cerēts, kas liedza iespēju izcīnīt pirmo starta vietu.
Trešajā kvalifikācijas kārtā Mehiko trasē “Red Bull” pilots Verstapens vispirms sasniedza laiku 1:17.947, bet pēc tam to uzlaboja līdz 1:17.775. Abi “Mercedes” piloti viņam zaudēja virs 0.3 sekundēm.
“Kvalifikācijas sākums bija sarežģīts, jo trases temperatūra bija mainījusies, ja salīdzina ar trešo treniņu, kā rezultātā visiem mašīnas nedaudz slīdēja un bija grūtāk atrast savu ritmu,” skaidro Verstapens. “Bija cītīgi jāseko tam, kā trase mainās starp pirmo, otro un trešo kvalifikāciju. Sesijas beigās, šķiet, kļuva mazliet labāk, trešajā kārtā beidzot varēju braukt ātrāk un veicu divus solīdus apļus. Esmu par to ļoti priecīgs, jo šajā trasē ir ļoti grūti salikt kopā labu apli. Saķere ir ļoti slikta un ir līkumu apmales, kurām jāuzbrauc perfekti, lai iegūtu laiku. Šī noteikti nav vieglākā trase kvalifikācijai. Tas attiecas arī uz riepu uzsilšanu.”
Rasels pārspēja komandas biedru Luisu Hamiltonu un startēs otrais. Šī viņam ir augstākā starta vieta 2022. gada sezonā, taču pats “Mercedes” pilots atzīst, ka tēmējis uz pole position.
“Komanda bija pelnījusi vairāk, uz šo nedēļas nogali tā sarūpējusi tiešām lielisku mašīnu,” sacīja Rasels. “Jau pirms nedēļas Luisa izpildījumā redzējām, uz ko šis auto ir spējīgs. Jutu, ka mums ir jāizcīna pole position, taču man padevās briesmīgs aplis, par ko sevi nosodu. Tomēr kvalifikācijā punktus nepiešķir un esmu sajūsmā, ka varēšu startēt no pirmās rindas.”
Rasels atzīst, ka retinātais gaiss, kas raksturīgs Mehiko, devis priekšrocības “Mercedes” komandai: “Parasti “Red Bull” taisnēs vien atņem mums 0.3 sekundes. Te šis faktors nav tik izteikts, tāpēc esam konkurētspējīgāki.”
Serhio Peress savu skatītāju priekšā startēs no ceturtās pozīcijas. Viņa “Red Bull” formulai kvalifikācijā bija tehniskas problēmas.
“Jau no paša sākuma sākās problēmas ar elektrību,” viņš skaidro. “Gandrīz izkritu jau pirmajā kārtā, pēc tam gandrīz arī otrajā. Man nebija progresa, nevarēju sasniegt labus apļu laikus. Dažreiz arī nespēju izprast bremžu balansējumu. Pilnīgs haoss, bet beigās ceturtā vieta, un tas nav sliktākais rezultāts, taču varēju būt daudz augstāk. Komanda ir pārliecināta, ka šīs tehniskās problēmas uz sacīksti atrisinās.”