Kenets Makalpīns neatstāja nozīmīgus ierakstus F1 vēstures grāmatās savas sacīkšu braucēja karjeras laikā, tomēr pēc tam aizvadīja ļoti garu mūžu, dodoties viņsaulē 102 gadu vecumā.
Kenets Makalpīns piedzima 1920. gadā skotu barona ģimenē un pēc Otrā Pasaules kara pievērsās autosportam. Savu debiju F1 čempionātā viņš piedzīvoja tālajā 1952. gadā ar “Connaught” komandu.
Mājas posmā Lielbritānijā Makalpīns rūtoto karogu sasniedza 16. vietā no 22 finišējušajiem braucējiem. Diemžēl, rezultāti diez ko neuzlabojās. Nākamo divu gadu laikā britu sportists piedalījās vēl sešos posmos, taču punktus sasniegt neizdevās. Viņa labākais rezultāts bija 13. vieta 1953. gada Vācijas GP.
Kenets Makalpīns bija viens no galvenajiem komandas investoriem, kas palīdzēja Tonijam Bruksam 1955. gadā uzvarēt Sirakūzas GP (posms nebija iekļauts Formula 1 čempionātā). Tai pašā gadā Makalpīns piedalījās traģiskajā Lemānas 24 stundu braucienā, taču izstājās dzinēja defekta dēļ. Pēc sacīkšu braucēja karjeras Makalpīns strādāja civilās inženierijas biznesā, kā arī aizrāvās ar vīna darīšanu un aeronautiku.
Kenets Makalpīns kļuva par otro Formula 1 braucēju, kura dzīves ceļš bija ilgāks par gadsimtu. Pauls Pešs devās mūžībā 2012. gadā 100 gadu vecumā. Par vecāko dzīvo cilvēku, kurš braucis F1 čempionātā kļuvis 97 gadus vecais Hermano da Silva Ramoss, kura labākais sasniegums ir piektā vieta 1956. gada Monako GP. Pēc aptuvenām aplēsēm uz pasaules ir mazliet vairāk kā 500 tūkstoši cilvēku, kuri ir vismaz 100 gadus veci.