Šarls Leklērs, kurš otrajā treniņā piedzīvoja avāriju, atzinis, ka pat brīnums neļaus “Ferrari” noķert “Red Bull” komandu Maiami trasē. Tikmēr Luiss Hamiltons pēc treniņbraucieniem izteicies, ka juties kā braucot ar pagājušā gada mašīnu.
Maiami GP treniņbraucienu video apskats: Treniņš 1 | Treniņš 2
Abos treniņos Leklērs ierindojās trešajā vietā, bet otrās sesijas izskaņā septītajā līkumā piedzīvoja avāriju. Viņam paveicās, jo negadījumā netika bojātas SF-23 modeļa jaunās detaļas, kas pirmo reizi tiek izmantotas šajā nedēļas nogalē. Cieta tikai spēkrata priekšējā labā puse.
Leklērs stāsta, ka varētu konkurēt ar Maksu Verstapenu un Serhio Peresu kvalifikācijā, taču sacīkšu režīmā “Ferrari” neesot izredžu.
“Runājot par sacīkšu režīmu, nedomāju, ka mums būtu rokās brīnumlīdzeklis, kas varētu palīdzēt samazināt atstatumu,” neslēpj sportists. “Domāju, ka mēs viņiem nebūsim tuvāk. Veicot vienu ātro apli, sajūta ir samērā laba, bet sacīkšu režīmā “Red Bull” ir paši savā līgā, un mēs atpaliekam daudz.”
Avāriju Leklērs izskaidro ar slideno trases segumu: “Šajā ziņā ir sarežģīti, jo ir tikai viena trajektorija, bet tiklīdz no tās izbrauc, saķere ir patiešām maza. Braucu par ātru, nesavaldīju mašīnas aizmuguri, mēģināju visu saglābt, bet nebija tika daudz vietas, lai varētu pagriezties. Tomēr lielu bojājumu nav.”
“Mercedes” komanda pārsteidza ar labākajiem rezultātiem pirmajā treniņā, bet otrajā, kad apļu laiki bija krietni nokritušies, jau līderiem zaudēja daudz. Luiss Hamiltons nav priecīgs par to, ko nācās piedzīvot. Vairākas reizes viņš izbrauca ārpus trases, acīm redzami cīnoties ar saķeres problēmām.
“Katru nedēļas nogali viens un tas pats – atpaliekam par sekundi,” neapmierināts pēc treniņbraucieniem bija Hamiltons. “Bija arī daudz pozitīvā, bet kopumā vienkārši neesam pietiekami ātri, ir grūtības. Izmēģinām dažādas lietas. Pirmais treniņš izskatījās labs, bet tad pienāca otrais treniņš un parādījās mūsu patiesais ātrums. Tas ir kā sitiens pa vēderu. Varbūt pie vainas ir karstums, varbūt mašīnas balansējums. Ja neskaita, ka toreiz bija “purināšana”, ir sajūta, ka šeit braucam ar to pašu pagājušā gada mašīnu, un tas nav viegli.”