“Red Bull” braucējiem izdevies ieņemt divas vadošās pozīcijas pēdējos treniņos pirms Monako Grand Prix izcīņas, kamēr Luiss Hamiltons sesiju noslēdza, ietriecoties drošības barjerā ‘Mirabeau’ pagriezienā.

Jau desmit minūtes pēc sesijas sākuma trasē tika izkārti dzeltenie karogi jo, visticamāk, hidraulikas defekta dēļ Monako trases tunelī apstājās Estebana Okona vadītā “Alpine” formula. Francūzim tomēr izdevās atsākt kustību un nogādāt formulu pie mehāniķiem. Drīz vien Okons varēja atgriezties trasē.

Pacik Monako trase ikdienā netiek izmantota sacīkšu vajadzībām, saķere strauji uzlabojās sesijas gaitā, kad uz asfalta paliek arvien vairāk “Pirelli” riepu gumijas. Tas izpaudās arī rezultātos – sesijas gaitā līderu saraksts nemitīģi mainījās.

Desmit minūtes pirms sesijas beigām Kevins Magnusens nespēja laicīgi apstāties trases pirmajā pagriezienā ‘St. Devone’, kā rezultātā izmantoja drošības kabatu, tomēr minūti vēlāk kļuva skaidrs, ka “Haas” mašīnai ir tehniskas ķibeles, jo tā apstājās uz trases, kā rezultātā novākšanas laikā tika izsludināta virtuālās drošības mašīnas fāze.

Īsi pēc zaļo karogu izkāršanas avāriju piedzīvoja Luiss Hamiltons, aizlaužot preiksējo kreiso riteni. Trasē tika izkārti sarkanie karogi un sesija vairs netika atsākta.

Līdz ar to “Red Bull” braucēji Makss Verstapens un Serhio Peress saglabāja vadošās pozīcijas, bet labāko trio iekļuva arī “Aston Martin” braucējs Lenss Strols, bet mājinieks Šarls Leklērs šoreiz atrodams tikai septītajā vietā.

Monako GP – Trešie treniņi