Pēc tam, kad vairāku posmu sērija “Aston Martin” komandai izvērsās ļoti neveiksmīga no rezultātu viedokļa, tā atzinusi, ka jaunu risinājumu izmēģināšana sacīkšu nedēļas nogalēs bijusi liela kļūda.
Pirmo astoņu posmu laikā Fernando Alonso sešas reizes kāpa uz pjedestāla, bet sezonas otrajā pusē “Aston Martin” rezultāti kritās. Tas izskaidrojams gan ar citu komandu tehnisko progresu, gan to, ka “Aston Martin” sāka testēt risinājumus, ko varētu izmantot 2024. gada sezonā.
“Mums bija jāveic eksperimenti ar dažām lietām, lai patiesi saprastu virzienu, kurā ejam, un ko mums būtu jādara nākamā gada mašīnai,” saka Alonso. “Līdz ar ko šīs sacīkstes “Aston Martin” bija sāpīgas, īpaši Meksikas posms. Kā komanda, bijām ļoti lēni.”
Tikmēr Brazīlijā komanda nolēma izmantot jau pārbaudītus risinājumus, kā rezultātā Alonso spēja uzveikt “Red Bull” pilotu Serhio Peresu cīņā par trešo vietu. Tā bija divkārtējā F1 čempiona atgriešanās uz pjedestāla pēc sešu posmu pārtraukuma.
“Aston Martin” veiktspējas direktors Toms Makkulo atzīst, ka publiski veiktie eksperimenti bijusi kļūda. Līdz ar ko atlikušajos divos posmos Lasvegasā un Abū Dabī komanda koncentrēsies uz iespējami vairāk punktu izcīnīšanu, nevis jauninājumu izmēģināšanu.
“Šajās pāris sacīkstēs centīsimies gūt maksimāli daudz punktus, nevis jūsu visu priekšā izmēģināsim šos daudzos R&D projektus,” stāsta Makkulo. “Bijām ieslīguši lielā testēšanā un mēģinājumos saprast par nākamo gadu, ko tagad esam pabeiguši un ieguvuši visus vajadzīgos datus. Ir grūti veikt R&D testus, sevišķi sprinta nedēļas nogalēs. Sevišķi šajās divās nedēļas nogalēs to nebija pareizi darīt. Taču esam apmierināti, ka esam labi sapratuši, kādā virzienā jāattīsta mašīna, un tas ir atslēgas moments nākamajai sezonai.”