Bijušais “Ferrari” galvenais menedžeris Peters Vindsors uzskata, ka Maranello bāzētā F1 komanda ir pieļāvusi milzīgu kļūdu, nespējot piesaistīt pie sevis izcilo sacīkšu auto konstruktoru Adrianu Ņūviju.
Kristians Horners nesen kādā intervijā atklāja, ka “Ferrari” iepriekš vairākkārt centusies pārvilināt Ņūviju, tomēr britu inženieris jau kopš 2006. gada palicis uzticīgs “Red Bull”. Ar viņa radītajām mašīnām četrus F1 titulus iepriekš sasniedzis Sebastians Fetels, bet pēdējās trīs sezonas – Makss Verstapens.
Vindsors uzskata, ka “Ferrari” nav rīkojusies gudri, nespējot piedāvāt Ņūvijam gana dāsnus nosacījumus. Viņaprāt, pat maksājot milzīgu naudas summu, šobrīd finansiāli tas jau būtu atmaksājies.
“Parunāsim par komandu stulbumu un to, kā viens vīrs, Adrians Ņūvijs, licis visiem izskatīties nožēlojami,” iesāk Vindsors, kurš zināms arī kā F1 žurnālists. “Iztēlojieties, ja “Ferrari” būtu piemitusi inteliģence viņu nolīgt, kaut vai maksājot divus miljardus, šo naudu viņi jau būtu atguvuši. Viņi četras vai piecas reizes jau būtu uzvarējuši pasaules čempionātā. Fakts, ka “Ferrari” nav dabūjusi Ņūviju, ir vēl stulbāks, nekā tas, kā viņš licis izskatīties visām pārējām komandām. Vienkārši tāpēc, ka, ja viņš būtu aizgājis uz “Ferrari”, bez šaubām, Maranello vienība būtu izcīnījusi titulus.”
Pēdējo reizi kāds no “Ferrari” pilotiem par F1 čempionu kļuva 2007. gadā, kad to paveica Kimi Raikonens. Konstruktoru kausā itāļu komanda pēdējo reizi uzvarēja 2008. gadā.
Vindsors pieļauj, ka kopā ar Ņūviju uz “Ferrari” būtu pārgājis Verstapens: “Ļoti iespējams, ka Makss būtu aizgājis kopā ar viņu. Bet viņi par to neparūpējās, ne tā?”