Pāris stundas pēc “McLaren” prezentācijas, savu jauno modeli W15 jeb pilnajā nosaukumā “Mercedes-AMG F1 W15 E PERFORMANCE”, prezentēja “Mercedes” vienība.

W15 ir pēdējais “Mercedes” sacīkšu auto, ko F1 čempionātā pilotēs Luiss Hamiltons, jo jau nākamgad septiņkārtējais pasaules čempions pievienosies “Ferrari” komandai. Šogad kopā ar viņu turpinās startēs Džordžs Rasels.

Šodien turpat Silverstonā abi piloti dosies demo braucienā, veicot 15 km, bet jau rīt Bahreinā “Mercedes” ieplānota filmēšanās diena, kad varēs nobraukt līdz 200 km garu distanci. Reizē tie arī būs iepazīšanās testi ar jauno auto.

Kopš jauno tehnisko noteikumu stāšanās spēkā 2022. gadā, pēdējās divas sezonas “Mercedes” nav spējusi izrādīt reālas ambīcijas uz F1 titulu – Hamiltons šo divu gadu laikā nav uzvarējis ne reizi, Rasels vienreiz. Pērn gan Konstruktoru kausā izdevās izcīnīt otro vietu, par dažiem punktiem pārspējot “Ferrari”, bet ļoti daudz zaudējot “Red Bull” vienībai. Gadu iepriekš tika ieņemta trešā vieta.

Pērn neviena uzvara netika gūta, bet tehniskajā nodaļā notika izmaiņas, jo Maiks Eliots kļuva par galveno tehnisko darbinieku, kamēr Džeimss Elisons kļuva par tehnisko direktoru. Oktobrī Eliots komandu pameta.

W15 ir pirmais sacīkšu auto, kas komandā tapis Elisona pārraudzībā, un šī gada modelis piedzīvojis lielas izmaiņas. Komandas vadītājs Toto Volfs jau pirms kāda laika atklāja, ka tas veidots pēc jauna koncepta gan attiecībā uz šasiju, gan svara sadalījumu un aerodinamisko gaisa plūsmu.