Oskars Piastri atzinis, ka ignorējis sava sacīkšu inženiera norādījumus, kas beigās tomēr bija pareizais solis un ļāva izcīnīt uzvaru F1 posmā Azerbaidžānā. Šarls Leklērs tikmēr atzinis, ka par maz aizstāvējis līderpozīciju no “McLaren” pilota.

Leklērs saglabāja vadību sacensību sākumā un arī iekrāja drošu pārsvaru pār Piastri. Taču pēc riepu maiņas “Ferrari” pilota pārsvars bija zudis un 20. aplī Piastri ar riskantu manevru apdzina sāncensi, vēlāk izcīnot uzvaru. Atlikušajos apļos riepas sagādāja problēmas abiem pilotiem, līdz ar to arī konkurenti nekur tālu neatpalika.

“Pēc pitstopa saskatīju daļēju iespēju un zināju, ka jāmēģina to izmantot,” sacīja Piastri. “Brīdis, kad to paveicu, ļāva vēlāk izcīnīt uzvaru. Man ir mazliet žēl sava sacīkšu inženiera, jo pirms pitstopa biju pārkarsējis savas riepas, un viņš teica, lai neizdaru to atkal. Es pilnībā viņu ignorēju jau nākamajā aplī un metos Šarlam iekšmalā. Tajā brīdī man šķita, ka nevar palikt aizmugurē un gaidīt, kad viņa riepas sāks nolietoties. Likās, ka tā tikai varētu nosargāt otro vietu. Manuprāt, ja neizmantotu to iespēju, otras vairs nebūtu. Tas bija augsta riska gājiens, bet tā bija jādara, lai mēģinātu uzvarēt.”

“McLaren” vadītājs Andrea Stella uzsver, ka Piastri uzvaru kaldināt palīdzēja komandas biedrs Lando Noriss, kurš pirms sava pitstopa kādu laiku piebremzēja aizmugurē esošo Serhio Peresu. Trasē austrālietis atgriezās tieši priekšā “Red Bull” braucējam, kura temps dažbrīd bija redzami ātrāks.

“Bez Lando palīdzības Peress pēc pitstopa būtu palicis priekšā Oskaram, un sacīkste varētu būt izvērsusies pavisam savādāk,” saka Stella. “Domāju, ka par 50 procentiem šo uzvaru Oskars dala ar Lando. Tas tikai parāda, ka sacensībās startējam kā viena komanda.”

Leklērs Azerbaidžānā finišēja otrais, taču ne bez grūtībām, jo pēdējos apļos viņu apdzīt tīkoja ne vien Peress, bet arī komandas biedrs Karloss Saincs, kuri gan pēc tam piedzīvoja sadursmi savā starpā un izstājās.

“Mēs zaudējām uzvaru brīdī, kad nepietiekoši aizsargāju savu pozīciju taisnes beigās,” secināja Leklērs. “Bet dažreiz tiek pieļautas kļūdas, un es no tā mācīšos. Kad Oskars mani apdzina, nodomāju, ka tagad jāsaglabā miers, jāmēģina sataupīt riepas un jāapdzen viņš vēlāk. Bet realitātē bija daudz sarežģītāk un taisnēs netiku viņam tik tuvu, cik gribēju. Varbūt “McLaren” bija mazāks piespiedējspēks, tāpēc viņi taisnēs bija tik ātri. Līkumos ātrāki bijām mēs.”