Šarls Leklērs atklāj, ka piektdien Abū Dabī piedzīvojis ļoti grūtu un emocionālu dienu, jo saindējās ar pārtiku, pēc tam saņēma desmit starta vietu sodu par baterijas maiņu, bet pirmajā treniņā pārstāvēja “Ferrari” kopā ar savu jaunāko brāli Arturu. Džordžs Rasels paudis, ka “McLaren” komanda šajā trasē ir nepārspējama, kamēr Lando Noriss uzskata, ka viss nav tik spoži, kā izskatās.

Leklērs: “Sods padara šo nedēļas nogali sarežģītu”

Leklērs izlaida pirmo pusstundu no pirmā treniņa, jo mašīnai tika mainīta baterija, kas ir jau trešā šajā sezonā, līdz ar to pienākas starta vietu sods uz svētdienas sacīksti. Otrajā treniņā ātrākie jau bija “McLaren” braucēji, Norisam par 0.2 sekundēm pārspējot Oskaru Piastri. Trešajā vietā esošais “Haas” pārstāvis Niko Hilkenbergs pazaudēja jau pussekundi.

Leklērs atzīst, ka saņemtais sods būtiski ietekmē “Ferrari” izredzes uz Konstruktoru kausu un viņa paša cerības pārspēt Norisu cīņā par otro vietu pilotu kopvērtējumā. Tur “McLaren” pilots pašlaik ir astoņus punktus priekšā.

“Tas padara šo nedēļas nogali daudz grūtāku,” atzīst Leklērs. “Viss sākās naktī uz piektdienu, kad saindējos ar pārtiku. Visu nakti nevarēju pagulēt, biju tik noguris, ka vienkārši dienā gribēju gulēt. Nebija viegli un no rīta nebija sajūta, ka gribu braukt. Liela motivācija bija tas, ka pirmajā treniņā varēju braukt kopā ar savu brāli. Tas bija mūsu abu sapnis, kas piepildījās. Visa mūsu ģimene ir ieradusies šeit no Monako, lai to redzētu. Tas bija ļoti emocionāls brīdis. Ātri uzvilku ķiveri, jo arī pats biju kļuvis emocionāls, bet tad lietas sāka iet grīstē. Tiklīdz iedarbinājām mašīnu, redzējām, ka ir problēma ar bateriju. Tobrīd prātu pārņēma dažādas domas. Domāju, vai vispār man būs šī unikālā iespēja aizvadīt treniņu kopā ar brāli. Domāju arī par situāciju čempionātā. Tas padara visu sarežģītāku, bet nebūt neliek zaudēt motivāciju. Tagad atkal jūtos labāk un sestdien man atkal būs pilnībā uzlādēta baterija. Cerams, ka izdosies laba kvalifikācija un svētdien sanāks atgūties.”

Rasels: “Abū Dabī trasē “McLaren” ir soli priekšā pārējiem”

“Mercedes” pilots Rasels uzskata: “Pašlaik izskatās, ka “McLaren” brauc paši savā līgā. Šobrīd atpaliekam 0.4 sekundes aplī no viņiem. Tas ir vairāk nekā bijām gaidījuši. Paredzu, ka “Ferrari” varbūt izdosies atgriezties cīņā, varbūt arī [Makss] Verstapens to spēs. Ceru, ka mums izdosies pirms kvalifikācijas kļūt ātrākiem, bet nedomāju, ka būsim “McLaren” līmenī.”

“Ferrari” pārstāvis Karloss Saincs nav tik pesimistisks: “Domāju, ka vēl neesam atklājuši visu savu ātrumu. Vienmēr ir tā, ka, tiklīdz temperatūra krītas un uzliekam mīkstās riepas, izskatās, ka piedzīvojam grūtības. Neatpaliekam no “McLaren” sekundi, bet esam 0.2 vai 0.3 sekundes aizmugurē, ko sestdien varam mēģināt atgūt. Šāds deficīts mums ir arī sacīkšu režīmā, tāpēc jāsameklē šīs pāris sekundes desmitdaļas. “McLaren” šajā trasē vienmēr bijusi ātra un arī Lando. Pārspēt viņus būt grūti, šonedēļ viņi izskatās spēcīgākie. Tas būs grūts uzdevums.”

Noriss: “Viss nav tā, kā izskatās”

Tikmēr pats Noriss uzskata, ka “McLaren” nav tik ļoti ātrāka, kā to varēja noprast pēc treniņbraucienu rezultātiem. Viņš uzsver, ka konkurentu komandas braukušas ar krietni “konservatīvākiem” motoru režīmiem.

“Uzskatām, ka varam uzlabot sniegumu gan pie maza, gan liela degvielas daudzuma, iespējams, vairāk tieši pie liela daudzuma,” saka Noriss. “No malas noteikti izskatās labāk, nekā ir patiesībā. Nedomāju, ka citi brauca ar pilnu motoru jaudu. Varbūt tagad izskatās tā, bet sestdien cīņa var izvērsties ļoti saspringta.”

Ja “McLaren” spēs izmantot šobrīd iekrāto 21 punkta pārsvaru pār “Ferrari”, tas britu komandai būs pirmais Konstruktoru kauss kopš tālā 1998. gada, kad sastāvā vēl startēja Mika Hakinens un Deivids Kulthards.

Šodien vēl atlikusi viena treniņsesija, bet plkst. 16:00 pēc Latvijas laika gaidāma kvalifikācija.