Lai gan “Red Bull” pilotu programmā bijuši vairāki autosportisti, ar kuriem nav sanācis īstenot cerētos sasniegumus, tās vadītājs Helmuts Marko atzinis, ka lielākā kļūda bijusi Nika de Vrīsa nolīgšana.

Arī tādi sākotnēji augstu vērtēti jauni talanti kā Skots Spīds, Haime Algersuari un Daņils Kvjats neparādīja to, kas no viņiem tika gaidīts F1 sacīkstēs. Tomēr Marko atzinis, ka eksperiments ar De Vrīsu bijusi vislielākā izgāšanās.

2022. gadā kā aizvietotājs De Vrīss aizvadīja vienu posmu “Williams” sastāvā, pēc kā “Red Bull” viņa piedāvāja līgumu un iekļāva “AlphaTauri” vienībā uz pilnu 2023. gada sezonu. Tomēr jau pēc desmit posmiem holandietis tika nomainīts ar Danielu Rikjardo, kuram tā bija iespēja atgriezties uz starta pēc pārtraukuma.

“Mana lielākā kļūda? Nav nekādu šaubu par to, ka tā bija Niks de Vrīss,” itāļu medijam “Autosprint” intervijā neslēpa Marko. “Viņš parādīja ļoti labu sniegumu savā debijā “Williams” komandā Moncas trasē. Bet tiklīdz viņš nonāca “AlphaTauri”, vairs neparādīja nekādu progresu. Viņam līdz tam bija labi sasniegumi autosportā. Viņš bija “Formula 2” čempions un arī uzvarējis “Formula E” čempionātā. Bet, esot kopā ar mums, hronometrs rādīja, ka Niks bija nepareiza izvēle. Mēģinājumos pabraukt ātrāk viņš vienkārši pieļāva kļūdas.”

Pēc neveiksmīgās karjeras F1 sacensībās, De Vrīsa karjera neapstājās. Pagājušajā gadā sportists atgriezās “Formulā E”, kopvērtējumā gan paliekot 18. vietā. Tāpat piedalījās WEC pasaules čempionāta izturības sacīkstēs “Toyota” rūpnīcas komandas sastāvā vadošajā “Hypercar” klasē, kur uzvarēja vienā posmā un kopvērtējumā izcīnīja trešo vietu. Šosezon De Vrīss turpina startēt “Formulā E” – pirmajos posmos ar “Mahindra” komandu gūta sestā un astotā vieta.