Pēc tam, kad Ginters Steiners paziņoja par “MotoGP” vienības “Tech3” iegādi, tiek runāts arī, ka interesi par iespējām iegādātiem komandu izrāda gan Makss Verstapens, gan Luiss Hamiltons.

Pats Steiners atzina, ka redz “MotoGP” kā perspektīvu projektu, īpaši pēc tam, kad čempionātu pārņēmuši “Liberty Media”. Pirms vairākiem gadiem ASV uzņēmms nopirka F1 čempionātu, īsā laikā būtiski spējot audzēt tā popularitāti un peļņu.

“Šis ir īstais brīdis investēt. Viņi jau pierādījuši, kā spēj paplašināt F1, un tagad vēlas to pašu panākt “MotoGP”,” saka Steiners. “Esmu apmierināts, ka pārspēju konkurentus šajā sacīkstē par “Tech3″ iegādi, taču interesentu netrūkst.”

Starp tiem, pēc mediju ziņām, ir Hamiltons un Verstapens. Septiņkārtējais F1 čempions Hamiltons jau sen nav slēpis savu aizrautību ar motocikliem. Vēl “Mercedes” laikos viņš bieži izmantoja iespēju braukt ar superbaikiem kopā ar sacīkšu inženieri Pīteru Boningtonu. Sportista pārstāvis Marks Heinss pēdējos mēnešos turpinājis sarunas ar vismaz trim privātajām komandām par iespējamu iegādi, īpaši pēc tam, kad iepriekšējās pārrunas ar “Gresini” beidzās neveiksmīgi. Hamiltonu šajā iecerē atbalsta arī “TWG Motorsports” grupa, kas nākamgad ar “Cadillac” komandu ienāks F1.

Verstapena puse savukārt saglabā piesardzību. Viņa menedžeris Raimonds Vermēlens atzina, ka interese par “MotoGP” pastāv, taču konkrētas iespējas tuvākajā laikā ir maz ticamas. “Maksam patīk dažādas motoru sporta disciplīnas, viņš ir dziļi iesaistīts GT3 projektā, taču komandas iegāde “MotoGP” šobrīd nav reāls mērķis,” viņš atzina.

Tomēr “Motorsport.com” rīcībā esošā informācija liecina, ka Verstapena pārstāvji jau interesējušies par iespējām iegādāties “LCR” vienību. Gan Hamiltona, gan Verstapena pārstāvji esot sazinājušies faktiski ar visām privātajām komandām. No ražotāju komandām – “Honda”, “Yamaha”, “Ducati”, “KTM” un “Aprilia” – neviena šobrīd nav pārdošanā, bet no neatkarīgajām vienībām vairums joprojām varētu būt potenciāli pieejamas.