Spriedze iekšējās attiecībās “McLaren” komandā, šķiet, sasniegusi jaunu punktu pēc incidenta starp Lando Norisu un Oskaru Piastri Singapūras posmā. Tikmēr komandas vadība turpina atbalstīt abu pilotu atklātu cīņu par F1 braucēju titulu.

Kā ziņo Austrālijas “Sydney Morning Herald”, Piastri tuvāko cilvēku loks menedžera Marka Vēbera vadībā esot ticies ar “McLaren” vadību, lai “izrunātos un nomierinātu situāciju”. Taču šīs sarunas, pēc avota teiktā, nav devušas rezultātu, un spriedze starp abiem čempiontitula pretendentiem tikai pieaug. “Piastri komanda mēģināja izlīdzināt attiecības ar “McLaren”, taču tas nenostrādāja,” ziņo laikraksts.

Tikmēr vācu analītiķis un bijušais F1 pilots Kristians Danners medijam “Motorsport-Magazin” atzinis, ka Norisa agresivitāte Singapūrā bijusi zīmīgs pavērsiens. “Viņam bija bijusi kāda saruna vai varbūt viņš izdzēra kādu tableti, es nezinu kas, bet pēkšņi parādījās mežonīgs, nikns Lando startā – it kā nebūtu rītdienas,” teica Danners. “Ja paskatāmies arī uz viņa vārdiem, redzams, ka Lando ir it kā mainījies kā cilvēks.”

Holandiešu F1 apskatnieks Olavs Mols no “Ziggo Sport” uzskata, ka komanda situāciju ar pilotiem ir pārvaldījusi slikti. “”McLaren” pārāk daudz taisnojas. Piastri vajadzēja paklusēt pēc tam, kad tiesneši nolēma neko nedarīt,” viņš piebilda, runājot par austrālieša sūdzēšanos par pirmā apļa kontaktu ar komandas biedru. “Tagad, kad Konstruktoru kauss jau ir nodrošināts, Noriss un Piastri abi domā, ka komanda ir viņu pusē. “McLaren” problēmas tikai pieaugs.”

Tikmēr Matiass Lauda, F1 leģendas Nikija Laudas dēls, aicināja Maksu Verstapenu nepadoties, kamēr “McLaren” cīnās ar iekšējiem sarežģījumiem. “Makss tagad nedrīkst novērsties. Viņam jākoncentrējas uz savu sniegumu un jācer, ka “McLaren” pieļaus vēl pāris kļūdas,” viņš teica “Servus TV”.

Savukārt bijušais “Haas” komandas vadītājs Ginters Steiners uzskata, ka “McLaren” nāksies izlemt par viena pilota atbalstīšanu. “Tas notiks,” viņš sacīja podkāstā “Red Flags”. “Galu galā tu gribi uzvarēt ne tikai konstruktoru, bet arī braucēju čempionātā. Komanda vienmēr ir svarīgāka par individuāliem pilotiem. Un abi nevar uzvarēt – ja ļauj viņiem brīvi cīnīties, vari pazaudēt visu. Tad labāk izvēlēties vienu, lai sasniegtu mērķi. Lai cik ļoti Lando arī nebūtu “mīļākais dēls”, komandai jāstāv augstāk par to. Tā vienkārši ir. Ja tu to nedari un zaudē titulu, cik muļķīgi tas izskatīsies? Tas varētu izskatīties pat stulbi, jo iespēja to iegūt bija. Sākumā viss izskatījās labi – Makss nebija drauds, un tas pat likās forši, ka viņi ļauj saviem braucējiem cīnīties. Tas bija labi arī līdzjutējiem. Bet tagad tas kļūst bīstami. Ja tu vadi komandu, tev jānovērš risks pazaudēt titulu, pat ja kādam tas nepatiks.”

Tikmēr “McLaren” vadība publiski saglabā mieru. Komandas vadītājs Andrea Stella jau iepriekš uzsvēris, ka Verstapens joprojām ir nopietns drauds, bet stratēģija netiks mainīta. Arī izpilddirektors Zaks Brauns sacīja: “Mēs ļaujam viņiem cīnīties. Tas ir viņu ziņā, kurš uzvarēs pasaules čempionātā. Es ceru, ka tas būs viens no mūsu pilotiem.”