2014.gada Formula 1 modeļu purngali atgādinās ‘skudrulāčus’, raksta itāļu žurnāls “Autospirnt”.

Jau iepriekš tika prognozēts, ka aerodiamisku apsvērumu un izmainīto noteikumu dēļ jaunajā sezonā mašīnu purngali nebūs pievilcīgi. Tagad “Autosprint” savu ‘skudrulāča’ teoriju pamato uz fotoattēlu, kas iegūts no “Caterham” komandas FIA triecienizturības testiem, kur aptuveni redzams purngala izskats. Foto apskatāms ŠEIT.

“Ievērojiet, ka ‘deguna gals’ ir ievērojami šaurāks nekā 2013.gadā – tas tiek darīts aerodinamisku apsvŗumu dēļ,” teikts “Autosprint” publikācijā. “Kad deguna gali varēja atrasties augstāk, tie varēja būt arī platāki, jo gaisa plūsma zem šasijas netika pārtraukta. Taču tagad ar zemajiem purngaliem plati risinājumi ievērojami ietekmē gaisa plūsmu un komandas ir spiestas tos padarīt šaurākus.”

Ļoti iespējams ne tikai “Caterham” būs izvēlējusies šādu risinājumu un līdzīgas, vizuāli nepievilcīgas formulas mēs ieraudzīsim pirmajos Heresas testos janvāra beigās. Pagaidām tikai “Lotus” komanda ir apstiprinājusi, ka nepiedalīsies pirmajos testos, kamēr “Ferrari”, “Mercedes”, “Williams” un “Toro Rosso” savu dalību apliecinājušas oficiāli un nosaukušas arī pilotu sastāvus darbam testos.

1 KOMENTĀRS

  1. gridu reversēšanai ir saskatāma jēga, ja ir 2 vai vairākas races. Kā F3 jevrosērijā – kvalifikācija nosaka gridu 1. racei, otrajā kā grida saraxtu lieto 1. races finiša protokolu, reversējot pirmās 8 vietas. Sense and Simplicity..

    a šitā – pa taisno reversēt kvalifikācijas rezultātu – dikti jau samāxloti iznāk. ceru, ka aftosporc-dot-kom savas ‘idejas’ paturēs tur, kur tām vieta – miskastē