Naktī uz pirmdienu tika aizvadīti izšķirošie kvalifikācijas braucieni pirms šīs nedēļas beigās gaidāmajām “Indy 500” sacensībām, ziņo portāls Autoeuro.lv .Otro gadu pēc kārtas no “pole position” startēs amerikānis Eds Karpenters.
1 KOMENTĀRS
Ho-ho-hoo – grandiozākā sezonas gonka tuvojas!!! Turklāt šogad vērojams nopietns ātruma pieaugums – pēdējā reize, kad džeki mauca ātrāk par 230 jūdzēm stundā, bija patālajā 2003.gadā.
Ko dod latviešu valodas stundu apmeklēšana (pašlaik vai savulaik, nezinu konkrēto Āra gadījumu), ja beigās viss saiet galīgā “centrafuugaa” 😀
pieradums no 90tajiem, kad internets neatbalstiija garumziimes. man shitaa labaak patiik nekaa apostrofu spaidiit. aatraak un eertaak. juutos dzilji vienaldziigs pret gramatiku- man pasham saveejaa 😛
Jaa, man shis pieradums arii nepaariet un patiesi liekas aatraaks un eertaaks. Bet buutiiba jau nemainaas (iznjemot juristiem un korektoriem).
Šeit jau laikam gan valodnieka dziļākās dvēseles jūtas ir aizskārušas nevis tie dubultie ptaskaņi bet gan burtiņš ‘a’, jo laikam jau ir centrigūga nevis centrafūga 😛
Tfu, tobiš centrifūga 😛
Es gan redzu ko citu – necieņu pret tiem, kam tie hieroglifi jāburto.
Ko es saskatu amīšu gonkās? Pirms vairāk nekā 20 gadiem Ansers juniors par Indy 500 teica: “It comes a time in the race when money doesn’t matter, living doesn’t matter, winning is the only thing that matters…” Jeb Tonija Kanāna paziņojums komandai pa radio pērn 4 apļus pirms finiša: “Well boyz, I’m gonna go for it, it’s gonna be all or nothing…” Lūk, ko es saskatu šajās gonkās! Un tās nav tikai skaļas frāzes – tas ir patiess azarts un emocijas, kas tur valda. Tur čaļi iet uz visu banku ar 370 km/h, nevis truli izpilda komandu pavēles un taupa mašīnu pēdējos apļos.
Bet Tev, Āri, to acīm redzot nesaprast…
tas viss ko tu staasti izklausaas aizraujoshi. pet pa teljuku raada vienmulju rinkjoshanu. tas aatrums, azarts un braukshana uz limita ir stipri vien jaapiedomaa klaat.
Paņem kādu sakarīgu datorspēli, NASCAR vai kaut vai to pašu Gran Tourismo un pamēģini kaut vienu apli noturēt mašīnu uz ideālās trajektorijas! Uzreiz domas mainīsies 🙂
Es pirms kāda laika paprovēju svaigāko NASCAR 14, bet nācās taisīt uninstall, jo ar visu stūri/pedāļiem un netā atrastiem setupiem vai nu nebiju trajektorijā vai taranēju bortus… 😀 Man pa grūtu. F1 2013 es lamājos, ka kaukas nesanāk, stipri mazāk un to vēl tagad neesu nonesis no kompja…
Ir mēģināts tikt galā ar pilno Nascar sacīksti Indianapolisā.. Riepu un degvielas pārvaldīšana vien ir vesela māksla.. spiedīs grīdā par daudz un ārējās riepas jau pēc 20 apļiem būs metamas ārā vai arī kādā aplī sabučos bortu līkuma izejā.. tad nu tā ir lavierēšana starp 4 riepām/2 kannām zupas pret 2 riepām/1 kannu zupas, izmantojot dzelteno karogu pitstopus 🙂
Iepatikās, kad tika noskatītas ~20 pilnās Nascar sacīkstes un sekojot konkrētiem braucējiem, palika trakoti interesanti (tāpat kā F1 – ja ir savs favorīts, var skatīties pat, ja minūti priekšā pārējiem… ja nav – tad tikai 2-3 sacīkstes sezonā būs aizraujošas)
NASCAR spēles man nepatīk. F1 2013 braukt ir daudz labāk. izslēdzot ārā visus assist f1 var normāli nobraukt, bet nascar nē.
ljoti iespeejams ka pilnaa klapee triekt pa centrafuugu nemaz nav vienkaarshi. nestriidos par to. tomeer tas vairaak atgaadina cirku, kur metaala bummbaa ar mochiem cirkulee, nevis saciiksti.
manaa uztveree saciikste ir taads pasaakums kuraa noskaidro kursh ir aatraakais no starta liidz finisham. nevis kad tiek radiita maaksliiga “intriga” ar restartiem. tas ir tas pats kas F1 katru saciikstu buutu viens obligaatais SafetyCar. uhh, kas nu tik buutu pa showu!!! vai ne? bet ne saciikste…
nezinu par INDY, bet kad pirmo un peedeejo reizi skatiijos NASCAR, padsmit gadus atpakalj, tad tur veel skaitiija apljus vadiibaa. wtf??? kas taa pa saciiksti? tufta n-tajaa pakaapee.
🙂
starting grid:
…
22. Pippa Mann
…
27. Jacques Villeveuve
Ho-ho-hoo – grandiozākā sezonas gonka tuvojas!!! Turklāt šogad vērojams nopietns ātruma pieaugums – pēdējā reize, kad džeki mauca ātrāk par 230 jūdzēm stundā, bija patālajā 2003.gadā.
nevis mauca, bet grieza centrafuugaa 😛 ko dod aatrums ja stuure jaagriezh tik uz vienu pusi? tieshaam gruuti saprast ko Pro saskata amiishu gonkaas.
bet nu lai! gaumes uz saciiksteem ir dazhaadas, taa pat kaa uz sievieteem. kam maate, kam meita. un veel kaadam maniakam vecomaate. dead or alive.
Ko dod latviešu valodas stundu apmeklēšana (pašlaik vai savulaik, nezinu konkrēto Āra gadījumu), ja beigās viss saiet galīgā “centrafuugaa” 😀
pieradums no 90tajiem, kad internets neatbalstiija garumziimes. man shitaa labaak patiik nekaa apostrofu spaidiit. aatraak un eertaak. juutos dzilji vienaldziigs pret gramatiku- man pasham saveejaa 😛
Jaa, man shis pieradums arii nepaariet un patiesi liekas aatraaks un eertaaks. Bet buutiiba jau nemainaas (iznjemot juristiem un korektoriem).
Šeit jau laikam gan valodnieka dziļākās dvēseles jūtas ir aizskārušas nevis tie dubultie ptaskaņi bet gan burtiņš ‘a’, jo laikam jau ir centrigūga nevis centrafūga 😛
Tfu, tobiš centrifūga 😛
Es gan redzu ko citu – necieņu pret tiem, kam tie hieroglifi jāburto.
Ko es saskatu amīšu gonkās? Pirms vairāk nekā 20 gadiem Ansers juniors par Indy 500 teica: “It comes a time in the race when money doesn’t matter, living doesn’t matter, winning is the only thing that matters…” Jeb Tonija Kanāna paziņojums komandai pa radio pērn 4 apļus pirms finiša: “Well boyz, I’m gonna go for it, it’s gonna be all or nothing…” Lūk, ko es saskatu šajās gonkās! Un tās nav tikai skaļas frāzes – tas ir patiess azarts un emocijas, kas tur valda. Tur čaļi iet uz visu banku ar 370 km/h, nevis truli izpilda komandu pavēles un taupa mašīnu pēdējos apļos.
Bet Tev, Āri, to acīm redzot nesaprast…
tas viss ko tu staasti izklausaas aizraujoshi. pet pa teljuku raada vienmulju rinkjoshanu. tas aatrums, azarts un braukshana uz limita ir stipri vien jaapiedomaa klaat.
Paņem kādu sakarīgu datorspēli, NASCAR vai kaut vai to pašu Gran Tourismo un pamēģini kaut vienu apli noturēt mašīnu uz ideālās trajektorijas! Uzreiz domas mainīsies 🙂
Es pirms kāda laika paprovēju svaigāko NASCAR 14, bet nācās taisīt uninstall, jo ar visu stūri/pedāļiem un netā atrastiem setupiem vai nu nebiju trajektorijā vai taranēju bortus… 😀 Man pa grūtu. F1 2013 es lamājos, ka kaukas nesanāk, stipri mazāk un to vēl tagad neesu nonesis no kompja…
Ir mēģināts tikt galā ar pilno Nascar sacīksti Indianapolisā.. Riepu un degvielas pārvaldīšana vien ir vesela māksla.. spiedīs grīdā par daudz un ārējās riepas jau pēc 20 apļiem būs metamas ārā vai arī kādā aplī sabučos bortu līkuma izejā.. tad nu tā ir lavierēšana starp 4 riepām/2 kannām zupas pret 2 riepām/1 kannu zupas, izmantojot dzelteno karogu pitstopus 🙂
Iepatikās, kad tika noskatītas ~20 pilnās Nascar sacīkstes un sekojot konkrētiem braucējiem, palika trakoti interesanti (tāpat kā F1 – ja ir savs favorīts, var skatīties pat, ja minūti priekšā pārējiem… ja nav – tad tikai 2-3 sacīkstes sezonā būs aizraujošas)
NASCAR spēles man nepatīk. F1 2013 braukt ir daudz labāk. izslēdzot ārā visus assist f1 var normāli nobraukt, bet nascar nē.
ljoti iespeejams ka pilnaa klapee triekt pa centrafuugu nemaz nav vienkaarshi. nestriidos par to. tomeer tas vairaak atgaadina cirku, kur metaala bummbaa ar mochiem cirkulee, nevis saciiksti.
manaa uztveree saciikste ir taads pasaakums kuraa noskaidro kursh ir aatraakais no starta liidz finisham. nevis kad tiek radiita maaksliiga “intriga” ar restartiem. tas ir tas pats kas F1 katru saciikstu buutu viens obligaatais SafetyCar. uhh, kas nu tik buutu pa showu!!! vai ne? bet ne saciikste…
nezinu par INDY, bet kad pirmo un peedeejo reizi skatiijos NASCAR, padsmit gadus atpakalj, tad tur veel skaitiija apljus vadiibaa. wtf??? kas taa pa saciiksti? tufta n-tajaa pakaapee.
🙂
starting grid:
…
22. Pippa Mann
…
27. Jacques Villeveuve