“Mercedes” komandas boss Toto Volfs centies mazināt spekulācijas par 2026. gada sastāvu, lai gan līgumi vēl nav pagarināti ne ar Džordžu Raselu, ne Kimi Antonelli. Tāpat viņš apstiprina, ka šī gada F1 auto vairs netiks uzlabots.
Pēc Azerbaidžānas posma, kur Rasels, neskatoties uz veselības problēmām, izcīnīja otro vietu aiz Maksa Verstapena, Volfs ar ironiju sacīja: “Jaunais līgums noteikti jānoslēdz pirms testiem – citādi pie stūres būs jāliek kāds cits.”
Austrietis uzteica Rasela sniegumu Baku, bet vienlaikus slavēja arī 19 gadus veco Antonelli, kurš finišēja ceturtais: “Kimi sevi labi parādīja. Viņš nav apmierināts, ka nebija uz pjedestāla, bet iegūti svarīgi punkti komandai.” Pēc savam braucējam veltītās kritikas Moncā, tagad Volfs atzina, ka šī atbilde ar darbiem bijusi nozīmīga: “Es toreiz mēģināju būt godīgs. Tas ir daļa no fakta, ka viņam ir tikai 19 gadi – man ir jāpasaka, ko no viņa sagaidām.”
Vienlaikus Volfs apstiprināja, ka 2025. gada “Mercedes” mašīna vairs netiks uzlabota: “Turpinām strādāt pie nākamā gada modeļa. Es neteiktu, ka esam sliktā situācijā, jo sacīkšu komanda vienmēr spēj atrast veidus, kā iegūt vairāk veiktspējas arī bez uzlabojumiem.” Viņš arī atzina, ka šī sezona bijusi neparasta: “Traka, vai ne? Ja Džordžs būtu startējis nedaudz augstāk, mēs cīnītos par uzvaru. Un šeit nebija normāla snieguma ne no “McLaren”, ne “Ferrari”. Dīvaini, kā viss izvēršas šādi, kā pa kalniem un lejām.”
Tikmēr tiek ziņots, ka Rasela līguma parakstīšanu kavē ne tikai finanšu jautājumi, bet arī ārpus trases pilotam uzliktais slogs. Britu sportists vēlas samazināt sponsoru un mediju aktivitāšu dienu skaitu, īpaši, ja līgums tiktu pagarināts tikai uz vienu sezonu. Arī Šarls Leklērs paskaidroja, kāpēc tas ir būtiski: “Mēs to nedarām tāpēc, ka negribam, bet tāpēc, ka tas sāk ietekmēt sniegumu – bieži vien esam noguruši, kad atkal sēžamies pie stūres. Svarīgākais ir, lai pilots ir labākajā formā, kad viņš izbrauc trasē.”