Singapūras GP otrajā treniņā Džordžs Rasels piedzīvoja avāriju, kad “Mercedes” pilots zaudēja kontroli pār mašīnas aizmuguri bremzēšanas zonā 16. līkumā un trāpīja “TecPro” barjerās. Lai gan bojājumi nebija milzīgi, viņš vairs trasē neatgriezās.
“Tas bija mazliet dīvaini, neesmu pārliecināts, kas notika,” skaidroja Rasels. “Nobremzēju agrāk, iebraucu līkumā lēnāk, bet vienkārši “pazaudēju” aizmuguri. Par laimi, barjerā trāpīju ar mašīnas priekšu, tāpēc lielu bojājumu nebija, taču sesija man bija galā. Protams, kaitinoši, un atvainojos komandai, bet labāk, lai tas notiek tagad, nekā kvalifikācijā.”
Papildu problēmu radīja fakts, ka Raselam nebija iespējas izmēģināt FIA ieviesto dzesēšanas vesti, kas paredzēta, lai palīdzētu braucējiem pārdzīvot smago Singapūras karstumu. “Man bija veste, bet tā nestrādāja,” viņš atklāja. “Tā kā ātri piedzīvoju avāriju, nekas tā arī nesanāca. Pirmais treniņš bija grūtāks, bet mašīna šķita labāka, sektoru laikos bija cerība. Piektdiena šoreiz mums nav bijusi tā labākā, bet Singapūrā trase mainās, gaisā ir mitrums, tāpēc vēl nav pamata bažām.”
Tikmēr Liams Lovsons piedzīvoja vēl dramatiskāku notikumu. “Racing Bulls” pilots ietriecās 17. līkuma sienā kvalifikācijas simulācijas laikā un būtiski sabojāja mašīnas vienu pusi.
2009. gada čempions Džensons Batons “Sky Sports F1” tiešraidē prognozēja nepatīkamas sekas jaunajam braucējam. “Tas noteikti ietekmē, īpaši, ja tev vēl nav liela pieredze šajā trasē,” sacīja Batons. “Pēc tik laba posma Baku tagad “ielikt” mašīnu sienā – tas viņam radīs problēmas kvalifikācijā. Un vēl, ja komandas biedrs [Īzaks Hadžārs] jau no pirmā apļa lido un otrajā treniņā bija otrais ātrākais, tas rada papildu spiedienu.”
Vēl viena intriga bija Šarla Leklēra sadursme ar Lando Norisu boksu zonā, kad “Ferrari” izlaida savu pilotu priekšā garām braucošajam “McLaren” pārstāvim. Noriss ietriecās sienā un sabojāja priekšējo spārnu, taču sods tika piespriests ne braucējam, bet komandai. “Ferrari” jāmaksā 10 000 eiro naudassods par bīstamu pilota izlaišanu trasē.