Serhio Peress tika pabraukāties pie “Ferrari” stūres. Pagaidām tikai ar 2009.gada modeli un tikai Fiorāno testu trasē.

“F1LV

Ceturtdien “Ferrari” jauno pilotu attīstības programmas dalībnieki Serhio Peress un Žils Bjanki piedalījās testos Fiorāno trasē ar 2009.gada “Ferrari” modeli F60. Meksikānis Peress veica 46 apļus ar labāko rezultātu 1.00.650s, kas bija par 0,437s lēnāk nekā Žila Bjanki labākais rezultāts. Francūzis noriņķoja 70 apļus un turklāt viņš jau iepriekš bija pilotējis šo modeli.

Līdz ar jauniem īpašniekiem “Thesan Capital” HRT komanda ir uzņēmusi atkal jaunu kursu tehniskajā attīstībā. Plāni izveidot bāzi Braklejā ir atceli (“Mercedes” rezerves aerodinamiskā tuneļa izmantošana gan turpināsies) un arī Džeofa Vilisa dienas “Hispania” ir skaitītas. Viņa vietā komandai pievienojies Jorgs Zanders, kas kopā ar Kolinu Kolesu veidos jaunu bāzi Minhenē. Jāatgādina, ka Zanders savulaik strādāja “Toyota”, BAR, “Williams”, “BMW-Williams” un “Honda”/”Brawn GP” komandās.

Tikmēr jaunais GP2 čempions Romēns Grožāns veica 600 testu kilometrus Valensijas trasē, kur strādāja “Renault” komandas uzdevumā ar divus gadus veco R29 modeli. Testu mērķis bija dot Grožānam pieredzi pie F1 mašīnas stūres. Jāpiebilst, ka francūzis atlikušajos F1 čempionāta posmos dosies līdz “Renault” komandai, jo pēc Bruno Sennas paaugstināšanu pamatsastāva pilota statusā, Grožāns ir kļuvis par vienības rezerves pilotu.

“Lotus” un “Renault” komandas ir ļoti tuvu mierizlīgumam un tā rezultātā jau nākamajā sezonā “Lotus” komanda varētu saukties “Caterham F1”, bet “Renault” vienība visdrīzāk kļūs par “Lotus F1”. Tonija Fernandesa komanda arī pametīs savu Norfolkas bāzi un acīredzot pārcelies uz bijušo “Arrows”/”Super Aguri” bāzi Līfīldā. Komandas sastāvs arī paliks nemainīgs jau trešo gadu pēc kārtas. Jarno Trulli palikšana komandā tika apstiprināta Itālijas GP laikā, bet ar Heiki Kovalainenu līgums esot bijis pagarināts jau pasen, tikai komanda par to pagaidām nebija paziņojusi, žurnālam “Autosport” atklāja pats Fernandess.

1 KOMENTĀRS

  1. mani sajūsmina šie “īstie un neīstie” Lotus!
    Kā tagad tiks skaitīta Lotus statistika?
    No divam dažādām komandām Lotus (jeb arī no trijām -pēc būtības)
    jeb arī visi Lotus sasniegumi (pareizāk, pēdējo gadu neveiksmes) tiks samesti vienā Lotus katlā?

    • Īstā Lotus statistika jau sen kā beigusies. Šī tagadējā ņemšanās ap Lotus nosaukumu un vēsturiskajiem krāsojumiem nav nekas vairāk kā trula ķēmošanās. Vai tad ir kāds muļķis, kuram šķiet, ka pašreizējām komandām ir kāds sakars ar 60-to gadu zaļajām, vai 70-to gadu melni zeltainajām Čepmena mašīnām?