Pastāv iespēja, ka ne Roberts Kubica, ne arī Vitālijs Petrovs nebūs “Renault” komandas sastāvā 2012.gada sezonā, raksta vācu žurnāls “Auto Motor und Sport”.

“F1LV

Uz “Renault” komandas vietām šobrīd pretendē vienības jaunie un daudzološie braucēji Bruno Senna un Romēns Grožāns.

Kamēr Kubica joprojām atkopjas pēc traumas un viņa spējas pie formulas stūres ir grūti prognozēt, Vitālijam Petrovam ir līgums uz 2012.gadu, taču kā redzmas pēc Haidfelda piemēra, tad līguma laušana nav šķērslis.

Attiecībā uz Kubicu pastāv iespēja viņam vispirms izmēģināt spēkus salonauto sērijās un tad pamazām pāriet uz ‘open-wheel’, sākot ar F-Renault 3,5 vai GP2 formulām. Tomēr tas prasa laiku un pēc “Auto Motor und Sport” domām ne Ēriks Buljē, ne arī Džerards Lopess nav gatavi tik ilgi gaidīt.

Tikmēr attiecībā uz Sennu tiek minētas prognozes, ka iespējas atrast sponsorus Brazīlijā ir krietni lielākas nekā Krievijā un līdz ar to Petrova pozīcijas vairs nešķiet tik stabilas. Pats Petrovs gan pagaidām neizrāda uztraukumu un Moncā žurnālistiem paziņoja: “Mans līgums uz nākamo gadu ir drošībā.”

Savukārt jaunajam GP2 čempionam Romēnam Grožānam aiz muguras stāv “Renault” kompānija un, nolīgstot francūzi, “Lotus Renault GP” komanda, kas nākamgad visdrīzāk mainīs savu nosaukumu, varētu panākt krietni izdevīgākus noteikumus franču kompānijas motoru piegādei.

1 KOMENTĀRS

  1. Ja Renault nerastu iespējas vienoties (atpirkties) no Haidfelda, tad visdrīzāk jau tiesā vācietis uzvarētu, tā kā nevar teikt, ka līgumam nav nozīmes. Bet pilots arī saprot, ka labāk paņemt naudu un liktiem mierā, nekā mocīties komandā, kur tevi neviens nevēlas.

    Līgums garantē, ka pilots atlaišanas gadījumā vismaz saņems kompensāciju. Bet negarantē palikšanu uz visu sezonu.