Formula 1 sāk gatavoties kārtējai ielu sacīkstei, kas turklāt notiks naktī. Neierasta situācija pilotiem, bet patīkama Eiropas skatītājiem, kam nebūs agri jāceļas, lai sekotu līdz notikumiem Marina Bay trasē, kur visu nedēļu līst un spēcīgu lietu sola arī nedēļas nogalē.
Kā teikts “Lotus” komandas preses relīzē, Marina Bay trase izceļas ar ļoti nelīdzeno asfalta segumu pat neskatoties uz to, ka 2010.gadā tika uzklāts jauns klājums. Trase ir ļoti prasīga pret bremžu sistēmu, bet dzinējiem šeit nav liela slodze. Arī apdzīšanas iespējas nav lielas un laika apstākļi ir ļoti līdzīgi, kā blakus esošajā Malaizijā, kur tradicionāli ir liels karstums (vakara stundās gan tā vairs nav problēma) un gaisa mitrums.
“Lotus” komanda uz Singapūras posmu ir sagatavojusi maksimālā piespiedējspēka konfigurāciju savai formulai un vienības tehniskais direktors Maiks Gaskoins cer, ka jaunā grīda, difuzors un uzlabojumi bremžu sistēmā ievērojami uzlabos mašīnas sniegumu ielu trasē.
“Williams” pilots Pastors Maldonādo gatavojas savam pirmajam Singapūras GP posmam Marina Bay trasē: “Visi man stāsta, ka tā ir pati skaistākā vieta un man pašam ļoti patīk ielu trases, tāpēc es ceru, ka būšu ātrs šajā nedēļas nogalē.” Tikmēr “Williams” komanda neskatoties uz izgāzto sezonu, turpina sagatavot uzlabojumus un Singapūrā būs uzlabots difuzors un jauna priekšējējā antispārna versija, kas tiks izmēģināta piektdienas treniņos.
Mihaels Šūmahers pēdējos divos posmos Spa un Moncā ir izcīnījis piektās vietās, kas respektabls rezultāts. Tagad vācietis cer šo tendenci turpināt Singapūrā, kur gan pērn “Mercedes” pilotam bija ļoti neveiksmīga nedēļas nogale – sacīkstē sadursme ar abiem “Sauber” pilotiem. “Pārsteidzoši, bet man patīk braukt vēlu vakaros un tad līdz nakts vidum apspriest nākamās dienas plānus,” neierasto dienas kārtību Singapūrā komentēja Šūmahers.
Soms Valteri Botas, kurš Moncā izcīnīja GP3 titulu uz nākamo sezonu izvērtē iespējas startēt GP2 čempionātā vai Formula-Renault 3,5 sērijās, bet 2013.gadā būtu jāseko debijai Formulā 1. Nevar aizmirst, ka Botas kopš 2010.gada sākuma ir “Williams” komandas testu un rezerves pilots. “Mauprāt GP2 kategorija ir radniecīgāka F1 un arī posmi notiek kopā,” skaidroja pats 22 gadus vecais soms, kurš ir vienīgais pilots, kas divas reizes triumfējis Zandvortas “Masters of Formula 3” sacīkstēs.
Šajā nedēļas nogalē risinājās pirmspēdējais Formula-Renault posms Francijā Pola Rikāra trasē, kur piedalījās ar Daniels Rikardo, kuram tās bija atvadas no ISR komandas un no čempionāta. Pēdējā posmā austrālietis piedalīties nevarēs, jo HRT sastāvā startēs Japānas GP. Pirmajā sacīkstē Rikardo startēja no sestās pozīcijas un finišēja sestais, bet otrajā startēja no 3.vietas, finišā paceļoties uz otro pozīciju un zaudējot tikai uzvarētājam Aleksandram Rosi. Kopvērtējumā Rikardo tas ļāva pacelties uz trešo vietu. Jāpiebilst, ka čempionāta līderis ir kanādietis Roberts Vikenss, kas ir “Virgin” komandas rezerves pilots. Savukārt igaunis Kevins Korjuss pirms pēdējā posma ieņem 6.vietu kopvērtējumā, ar labām iespējām pacelties uz 5.vietu.
skatos, ka šobrīd sinoptiķi sola negaisu , visas nedēļas nogales garumā..
bet nu vēl daudz kas var mainīties..
ja būs lietus, protams būs interesanti, bet es pieļauju , ka sacīkstes pat nenotiks.. (ņemot vērā kā braucēji čīkst par to ka slīd..) + singapūras trasei saķere ir ļoti zema.
Atļaušos tomēr paust atšķirīgu viedokli no (laikam vidējā) eiropieša viedokļa: man gan patīk agrās rīta sacīkstes no Austrumiem. Tu pamosties, turpat no gultas ieslēdz teļļuku, noskaties gonku un… vēl kādu stundiņu nosnaudies 🙂 Turklāt, kas svarīgi – diena brīva!
Taču tagad jātērē dārgais brīvdienu laiks, lai lūrētu tradicionāli ļoti garlaicīgo Singapūras GP. Lai gan šī posma sakarā runa iet vien par ganīšanos TV tuvumā, klausoties fona troksni… :)))
neesi vienīgais 🙂 atlaujoties iesviest savas definīcjas, ja no cilvēkiem, kas skatās F1 sacīkstes, kādi 30% ir fani un 70% vnk skatītāji, tad liela daļa no tiem 30% tev piekristu, imo. bet lielāku audienci reklāmām veido tie 70%, tā ka… 😀