Vienīgās nopietnās tehniskās izmaiņas uz 2012.gadu ir saistītas ar izplūdes gāzu un difuzora mijiedarbības aizliegumu, tomēr “Red Bull” tehniskais boss Adrians Ņūvijs neizslēdz, ka tas ietekmēs viņa komandas konkurētspēju nākamajā sezonā.

Sistēma, ar kuras palīdzību izplūdes gāzes tiek novadītas zem mašīnas un tādejādi pastiprina piespiedējspēka līmeni, šajā sezonā ir bijis viens no galvenajiem tehniskajiem diskusiju objektiem. Komandas, kurām izdevās izvilināt maksimumu no šīs sistēmas, guva ievērojamas priekšrocības.

Sezonas vidusdaļā sākās runas par šīs sistēmas aizliegšanu un uz vienu posmu (Silverstona) tas pat tika izdarīts. Šo sacīksti uzvarēja “Ferrari” komanda. Arī Ņūvijs atzīst, ka šī sistēma bijusi galvenais stūrakmens “Red Bull” augstai konkurētspējai. Lai gan daudzi uzskata, ka “Red Bull” turpinās dominēt arī 2012.gadā, Ņūvijs ir drošs, ka komandas sniegumu ievērojami ietekmēs šīs sistēmas aizliegums.

“Difuzora darbības pastiprināšana ar izplūdes gāzēm ir ļoti svarīgs tehniskais elements un tā aizliegšana atstās lielu iespaidu,” Ņūvijs paziņoja preses konferencē “Red Bull” bāzē Miltonkeinā. “Sistēma atstāja milzīgu iespaidu uz mašīnas aerodinamiku un turklāt RB7 modelis tika veidots pamatojoties uz šo sistēmu. Mums būs jāpieliek milzīgas pūles, lai paliktu virsotnē.”

“Visi pārējie mūsu konkurenti, iespējams izņemot “Ferrari”, bet ļoti iespējams bez izņēmuma, nokopēja mūsu risinājumu,” turpināja brits. “Vai viņi spēja no tā izvilināt tik pat lielu labumu kā mēs, man ir grūti spriest.”

“Tagad mēs strādājam ar jaunajiem noteikumiem un meklējam labāko veidu, lai atrastu piemērotu risinājumu RB8 modelim,” piebilda “Red Bull” tehniskais guru, kura vadībā nākamgad komanda var izcīnīt trešo titulu un Konstruktoru kausu pēc kārtas.

1 KOMENTĀRS