“Ferrari” prezidents Luka di Montidzemolo uzskata, ka Kimi Raikonena atgriešanās Formulā 1 būtu patīkamas pārmaiņas.

“F1LV

Baumas par Raikonena parādīšanos “Williams” sastāvā kļūst aizvien taustāmākas un viens no komandas līdzīpašniekiem Toto Volfs (viņam pieder 20% akciju) atzina, ka vienība ļoti nopietni apsver somu pilota nolīgšanu un Raikonena dosjē viņam “stāv uz galda”.

Pēdējā Raikonena darba vieta Formulā 1 bija “Ferrari” un arī itāļu kompānijas boss Luka di Montidzemolo labprāt redzētu sonu atgriežamies F1.

“Man patīk Kimi,” skaidroja Montidzemolo. “Viņš bija lielisks pilots, lai arī mums ar viņu nekad tā arī neizdevās kārtīgi pakomunicēt. Kimi ir viens no pilotiem, kam iekšā ir tā liesma, gluži kā Šūmaheram vai Bergeram, vai Alezī, kurš gatavojas startēt “Formula Indy”.”

Tomēr par otru jaunieguvumu “Williams” komandā Montidzemolo nebija sajūsmā. Atgādinām, ka Indijas GP laikā “Williams” menedžmenta vadītājs Adams Pars apstiprināja, ka Maiks Kuglans, kas savulaik bija iesaistīts “Ferrari” un “McLaren” spiegošanas skandālā, ir apstiprināts Grūvas komandas tehniskā direktora amatā.

“Tas ir skandāls,” Montidzemolo atzina intervijā “La Stampa”. “Formula 1 nekad nelaiž garām iespēju padarīt sevi par izsmieklu.”

1 KOMENTĀRS

  1. Luka atkal sāka runāt par 3.mašīnu ieviešanu F1. Nepatīk viņam mazās komandas – labāk gribētu redzēt uz starta 3 vai 4 Ferrari un tad arī TV nauda, kas tagad nonāk jauno vienību budžetā nonāktu lielājām komandām – tostarp Ferrari. Pats Luka to pamato tā, ka skatītājiem būtu aizraujošāk vērot vairāk konkurētspējīgu mašīnu cīņiņu. Atļaušos nepiekrist, jo interesanti sekot arī jauno komandu progresam un attīstības virzieniem – visas sāka no 0. Tāpat arī otrais ešelons šobrīd ļoti plašs un konkurētspējīgs – Toro Rosso, FI, Sauber, Williams, Renault – sīva cīņa par pēdējiem punktiem.

  2. Nu, nav nekāds brīnums, ka Lukam ar Kimi ‘nekad tā arī neizdevās kārtīgi pakomunicēt’. Kamēr viens lēnām iemalko vīniņu un kļūst filozofisks, tikmēr otrs iztrekterē Finlandia pudeli un vienkārši bezfilmā izslēdzas… 😀

    Kas attiecas uz vairāku mašīnu atļaušanu – es viennozīmīgi par! Tas tomēr palielinātu konkurenci pirmajā ešelonā, kā arī pēc ilgiem gadiem beidzot nodrošinātu pilnu starta laukumu. Mūsdienās švakās komandas diemžēl ir bezcerīgas un kaut kāda Lotus, Virgin, HRT savstarpējā spēkošanās par 20. vietu neraisa ne mazāko interesi.
    Jā, varbūt 3. un 4. Ferrari mašīna apzināti neietu garām pirmajam numuram, taču cīņa ar citām top-komandām būtu reāla. Un nosacīti uzvarēt spējīgā mašīnā tad sēdētu nevis tikai 6 piloti, bet varbūt kādi 10.