Šajā nedēlā Itālijas kalnu kūrortā “Madonna di Campiglio” turpinās ikgadējais “Ferrari” pasākums “Wroom”, tāpēc nav jābrīnās, ka pēdējās dienās visas ziņas lielā mērā ir saistītas ar Maranello komandu vai tās personālijām.

Alonso un Masa runā par jauno sezonu

Šodien notika Fernando Alonso un Felipes Masas tikšanās ar preses pārstāvjiem un abi “Ferrari” piloti dalījās savās domās par jauno sezonu. Alonso savos izteikumos par jauno sezonu un prognozēm bija krietni piesardzīgs un par mazrunīgs. Spānis atzina, ka ir redzējis daudz jaunā modeļa datus no aerodinamiskā tuneļa un datora simulācijām, tomēr neko sīkāk par to nestāsīs. Pēc viņa domām tikai uz trešo vai ceturto posmu varēs dot pirmo verdiktu par to vai “Ferrari” komanda šajā sezonās būs konkurētspējīga pašā augstākajā līmenī.

Tikmēr Felipe Masa vairāk koncentrējās uz personīgām problēmām, atzīstot, ka šī viņam būs izšķiroša sezona. Ļoti daudz būs atkarīgs no riepām, ar kurām pagājušā sezonā bija lielas problēmas. Masa atzina, ka viņam šīs problēmas bija lielākas par Alonso dēļ viņa pilotēšanas stila. Tāpēc brazīlietis liek lielas cerības uz bijušā “Bridgestone” F1 riepu attīstības departamenta vadītāja Hirohide Hamašimas ienākšanu komandā. Arī sacīkšu inženieri Robu Smedliju viņam nekādu problēmu neesot, kā ziņo prese, un abu starpā valdot pilnīga uzticēšanās.

Ferrari izstrādā savu braukšanas augstuma regulēšanas sistēmu

Vakar rakstīju par “Lotus” tehnisko risinājumu, ar kura palīdzību iespējams regulēt formulas augstumu un bremžēšanas laikā nepieļaut mašīnas priekšgala noslīdēšanu uz leju, kas ievērojami ietekmē priekšējā antispārna efektivitāti. Ziņas no “Wroom” aizkulisēm liecina, ka arī “Ferrari” komanda ir izstrādājusi līdzīgu sistēmu un jau iesniegusi FIA, lai pārliecinātos par tās atbilstību noteikumiem. “Ferrari” gadījumā šī sistēma ne tikai palīdzēs nodrošināt mašīnai konstantu braukšanas augstumu, bet arī pagarinās aizmugurējo riepu dzīves ilgumu, kas būtu ļoti būtisks ieguvums. Taču pagaidām, kā atzina Stefano Domenikalli, ir jāgaida FIA atbilde, lai gan šajā jautājumā problēmām nevajadzētu būt, jo “Lotus” risinājumu FIA ir legalizējusi.

Robertam Kubicam nav vienošanās ar “Ferrari”

Visubeidzot “Ferrari” preses konference nevarēja beigties bez jautājumiem par Robertu Kubicu, kurš turklāt atkal ir nokļuvis avīžu virsrakstos un atkal jaunas traumas sakarā – polis pie savas mājas Itālijā paslīdējis uz aizsalušas peļķes un krītot guvis traumu. Pēc pirmajām ziņām ieplaisājis ir labās kājas lielais lielakauls, kurš cieta arī neveiksmīgajā avārijā pirms gada. Pagaidām gan paša Kubicas pārstāvji nesteidzas ar precīzāku ziņu izplatīšanu. Lai gan nav jāšaubās par to, ka šis incidents vēl vairāk aizkavēs pilnīgu Kubicas atveseļošanos un līdz ar to arī atgriešanos Formuā 1.

Iepriekš tika ziņots, ka Kubica jau ir parakstījis līgumu ar “Ferrari” uz 2013.gada sezonu, tomēr Domenikalli “Wroom” pasākuma laikā noliedza šo informāciju. Pēc “Ferrari” vadītāja domām vispirms būtu jāsagaida apstiprinājums, ka Kubica joprojām spēj pabraukt ar F1 mašīnu tik pat ātri kā iepriekš un tikai tad jādomā par iespējamo vienošanos.

Interesanti, ka Fernando Alonso šajā sakarā izteica savu privāto viedokli un atzina, ka viņaprāt Kubica joprojām būs labākais F1 pilots un viņš būtu tikai priecīgs, ja 2012.gada sezonā “Ferrari” dotu polim iespēju un nolīgtu viņu testu un rezerves pilota amatam.

1 KOMENTĀRS

  1. “…un jau iesniegusi FIA, lai pārliecinātos par tās atbilstību noteikumiem.”
    Paga, paga – kas tad tagad vispār notiek??? Vai tad noteikumi vairs netiek publiskoti un tos pārzina tikai šaura FIA večuku kompānija? Jeb arī tie ir tik ūber-pārgudri, ka neviens vairs netiek gudrs, ko drīkst un ko nedrīkst, tāpēc atkal paļaujas tikai uz FIA senseju viedajām norādēm?
    Nē, ar 1.formulu nemitīgi kļūst aizvien jautrāk! Tur viss drīz līdzināsies kaut kādam Ziemeļkorejas režīmam. Bet, kad tēvocis Bernijs atdos galus, viņa mūmiju izbāzīs kaut kur FIA Parīzes mītnes telpās… 😀 😀 😀