“Ferrari” komanda šodien on-line prezentējusi savu 2012.gada modeli.

Sniega dēļ “Ferrari” komandai nācās atcelt ne tikai shakedown testus Fiorāno trasē, bet arī plānoto prezentāciju kopā ar žurnālistiem. Tā vietā komanda savā mājas lapā izplatīja jaunā modeļa fotogrāfijas un vēlāk transēja arī video intervijas, kas tika ierakstītas šodien agri no rīta.

Attiecībā uz jauno modeli uzreiz ir pamanāms ‘lauztais deguns’ jeb mašīnas purngals, kur līdzīgi kā “Caterham” komandai, ir visai neglīts lūzums, lai iekļautos jaunajos tehniskajos regulējumos, bet tajā pašā laikā nezaudētu aerodinamisko efektivitāti zem mašīnas.

“Ferrari” ar jauno modeli cer jauno pirmajiem sezonas pozmiem sākt izcīnīt uzvaras un mērķis, protams, ir šajā sezonā kļūt par čempioniem – tā video intervijā paziņoja kompānijas prezidents Luka di Montidzemolo. Tāpat prezidents paziņoja, ka sponsorēšanas līgums ar “Santander” pagarināts līdz pat 2017.gada sezonas izskaņai, kas visdrīzāk nozīmē arī Fernando Alonso palikšanu vienībā vēl uz 5 gadiem.

Intervija ar “Ferrari” dzinēju departamaneta vadītāju Luku Marmorīnī

Intervija ar Patu Fraju

1 KOMENTĀRS

  1. Tā… tagad jāsāk domāt… vai nu McLaren ir stipri labāki, vai stipri sliktāki.

    Es teiktu, ka tas kroplais uzkumpums ne tikai skatu bojā bet arī aerodinamiku, tāpēc gribas cerēt, ka McLaren izķers visus šītos pīļknābjus.

    • Man tieši šis pats jautājums ienāca prātā – vai nu McLaren aizsēdējušies vakardienā un nav uzķēruši “jauno vilni” vai arī atraduši krietni unikālāku risinājumu un ir jau apsteiguši šos “primitīvos purngala lauzējus” 🙂
      Drīz redzēsim…

      Vēl jau jāskatās, kādu ceļu iet RedBull un Mercedes.

  2. ko jūs nesaprotat? kapēc maclaren saka ka pārējš komandas protestēs par viņu mašīnu? tātad par šo degungalu!! tātad maclaren labaks variants!! maclaren un hamiltons uzvarētāju kombinācija

  3. nu diezko smukie tie lauztie deguni nav, FI arī ne. bet pēc deguniem spriest nav labi. Williams vakar rīkoja filmēšanas sesiju Idiadas trasē Spānijā, pēc pāris netā nokļuvušiem foto šķiet neko īpaši neatšķiras no pērnā modeļa, vismaz deguns taisns, tā kā nevar zināt kurš labāks, viss atkarīgs no tā kā tie vāģi ripo nevis no tā kā izskatās

  4. Nedomāju ka lauztais deguns būs iemesls kādēļ Ferrari varētu ripot ātrāk. Domāju ka ar vai bez lauztā deguna visu noteiks RedBull, gan jau ka šiem ir kaut kas savs, ne velti nav vēl prezentējuši savu F1. Cerams ka arī MercedesGP būs kas labs.