Gaidot ralliju “Sarma 2012”, kas startēs jau sestdien, motoru sporta portāls NORDSPEED piedāvā īsumā iepazīties ar ātrumposmiem, ko veiks sportisti.

Rallijs “Sarma” šogad notiek 11. un 12. februārī Gulbenes un Apes novados. Pirmajā dienā sacensības sāksies Apes novadā, kur pēdējie “dopi ” sportistiem būs jāveic jau krietni pēc saules rieta. Otrās rallija dienas starts notiks svētdien no rīta Gulbenes novadā. Apē starts notiks Stacijas ielā 2, plkst. 15:00, bet otrajā dienā Gulbenē – Brīvības ielā 18 plkst. 9:00.

“F1LV

Atgādinām, ka šis būs Latvijas rallija un Latvijas rallijsprinta čempionātu otrais posms, Latvijas rallija reida čempionāta pirmais posms un Baltijas Ziemas rallija čempionāta trešais posms. Piedāvājam ātrumposmu apskatu.

Rallija “Sarma 2012” programma

1. un 3. ātrumposms (9 km)
Sākas uzreiz aiz Apes, salīdzinoši ātrs posms ar asu labo pagriezienu otrajā trases daļā. Jāatzīst, ka šis pagrieziens arī varētu skatītājiem šķist interesantākais. Tomēr skatītāji būs jāapbēdina, jo, lai tur nokļūtu, izbraukt vajadzēs laicīgi pirms trases slēgšanas, jo trase ir vienīgais ceļš kā tur nokļūt.

2. un 4. ātrumposms (10 km)
Ātrumposms  veidots pusapļa formā ar vairākiem bremzējošiem līkumiem. Skatītājiem labākais skatupunkts būtu trases sākumpunktā, “Ceplīšu” māju tuvumā, tomēr tur būs grūti ar nokļūšanu, tāpēc portāls NORDSPEED iesaka doties pa vietējās nozīmes ceļu uz trases vidus posmu.

5. un 7. ātrumposms (12 km)
“Dops” interesants ar to, ka atrodas Gaujas malā, kas noteikti priecēs vietējos “bļitkotājus”.  Kopumā šis ir ātrs un tehnisks posms, kur mazākā kļūda var dārgi maksāt. Lai arī šķietami posms atrodas šosejas malā, tomēr, kāds gabaliņš skatītājiem būs jāpaiet ar kājām. Labā ziņa -interesantākajos trases posmos ir iespējams piebraukt.

6. un 8. ātrumposms (13 km)
Šis posms notiek mežainā apvidū ar interesantu 900 līkumu trases vidusposmā, kur var piebraukt pa apšaubāmiem mežu ceļiem. Galvenais jautājums būs tas, vai šie ceļi būs iztīrīti.

9. un 10. ātrumposms (20 km)
Šis būs īsts izturības brauciens gan pilotiem, gan tehnikai, jo gan viens, gan otrs pa iepriekšējām trasēm būs pietiekami izmocīts. Šis “dops”  īsākā, vai garākā versijā tiek iekļauts “Sarmas”  rallijā katru gadu – salīdzinoši šauri lauku ceļi ar asiem līkumiem, bet pats labākais šeit ir tas, ka interesantākie līkumi ir viegli pieejami.