Noslēdzoties rallijam “Sarma 2012”, uz portāla NORDSPEED.COM jautājumiem atbild vienas ass piedziņas sportisti, kuriem pagaidām nav izdevies spīdošs starts Latvijas rallija čempionātā – Oskars Laivenieks un Egils Īle.

Egīla Īles/Māra Īles (R2 klase) pilotētā ekipāža Latvijas rallija čempionāta otrajā posmā starp vienas ass piedziņas mašīnām finišēja tikai astotajā vieta, bet Oskars Laivenieks/Agnis Segliņš (2WD klase) palika ārpus pirmā desmitnieka, gan sasniedzot finišu. Kopvērtējumā R2 vērtējumā Īle ieņem trešo vietu, bet Laivenieks ir sestais 2WD klasē, kur notiek cīņa par Latvijas kausu.

“F1LV

“Šajā rallijā svarīgākais bija sasniegt finišu, jo izstāšanās bez rezultāta bija ievilkusies pārāk ilgi, no pagājušās sezonas, un tas ļoti traucēja komandai noturēties labā garastāvoklī. Tāpēc šoreiz, par spīti likstām, visi sakostiem zobiem cīnījāmies līdz galam,” rallija norisi komentē Oskars Laivenieks, kuru joprojām nebeidz vajāt tehnikas defekti – šoreiz rallijā “Sarma” pēdējie ātrumposmi nobraukti ar trijiem cilindriem.

Savukārt Egils Īle par ralliju izsakās tā: “Trase izveidota ļoti interesanta, bija tikai viena bedre, kurā pirmajā aplī sāpīgi iebraucām. Kopumā tehnika izturēja ļoti labi.”

Pie tā, ka jau otrajā rallijā pēc kārtas R2 klasē tiek zaudēts “Okartes Autosporta Akadēmijas” puišiem viņš atzīst, vainīga vien ir pašu braukšana. Abi sportisti uzsver to, ka ir nepieciešami treniņi, lai uzlabotu savus rezultātus trasē.

“O-kartes puišiem zaudēju ļoti daudz. Ir skaidrs, ka bez nopietna treniņa jauniešiem līdzi netikšu,” portālam NORDSPEED.COM stāsta Īle. Savukārt Laivenieks uzsver: “Jūtu, ka vēlais sezonas sākums un treniņu trūkums ziemas apstākļos ļoti traucē ātri braukt. Tāpēc jau tagad sākam gatavoties vasaras sezonai. ”

Par nākamajiem startiem sportisti atbild izvairīgi sakot vienīgi, ka noteikti startēs Latvijas rallija čempionātā.

Rallija “Sarma 2012” rezultāti vienas ass piedziņas (R2/2WD) kategorijā

1. Sirmacis/Kulšs (Ford Fiesta) 1:18:23.6
2. Berķis/Čeporjus (Ford Fiesta) +46.4
3. Nebars/Berķis (Ford Fiesta) +1:27.6
4. Ķenavs/Innuss (Ford Fiesta) +2:50.7
5. Myachin/Buzius (Renault Clio) +3:26.3
6. Ventsel/Virve (BMW M3) +4:46.2

(18 ekipāžas)