Sers Frenks Viljamss, kuram šogad paliks 70 gadi, par savu pēcteci “Williams” komandas vadītāja krēslā uzskata Adamu Paru.
Lai gan pats Viljamss nedomā atkāpties komandas vadītāja amata, intervijā “F1 Racing” viņš atzina, ka loģiskākais risinājums brīdī, kad pats nolems doties pensijā būtu tieši Para iecelšana par vienības jauno vadītāju.
“Ja kādu iemeslu dēļ es nespēšu darīt savu darbu, tad Adams aizpildīs šo robu,” paziņoja Viljamss. “Viņš ir jauns un fiziski spēcīgs, kāds es biju viņa gados. Viņš nenāk no sacīkšu vides, taču iespējams tā ir prekšrocība mūsdienās, kad visu nosaka komerciālā puse. Viņš ļoti labi pieņem lēmumus, kas attiecas uz finansēm un spēj no pieejamā budžeta izspiest maksimālo. Turklāt atī F1 komandas vadītāju sanāksmēs viņš spēj pastāvēt uz savu viedokli.”
Adams Pars “Williams” komandai pievienojās 2006.gadā, kad kļuva par izpilddirektoru, savukārt pirms tam viņš ir ieguvis zināšanas un plašu pieredzi biznesa, finansu pārvaldīšanas un jurisprudences jomās, tomēr viņam nav bijis nekāda sakara ar autosportu.
No sevis varu piebilst, ka mani nedaudz izbrīna šāds lēmums, taču acīmredzot Viljamss tiešām ir norūpējies par savas komandas spēju izdzīvot un uzskata, ka galvenie lēmumi jāpieņem cilvēkam ar biznesa domāšanu. Pars priekšstatu par sevi pabojāja pirms gada, kad tā arī neatzina, ka Pastors Maldonādo ir nolīgts pateicoties viņa finansu aizmugurei. Visiem ar autosportu saistītiem cilvēkiem bija skaidrs, ka venecuēlietis bez naudas čemodāna neizturētu konkurenci ar talantīgo Niko Hilkenbergu.
Kopš 2009.gada, kad austrietis Toto Volfs kļuva par “Williams” līdzīpašnieku, man šķita, ka tādā veidā Viljamss un Heds ir atraduši ne tikai investoru no autosporta vides, bet arī savu sekotāju. Volfs ir aizvadījis cienīgu karjeru GT sacīkstēs un par viņa augstāko panākumu acīmredzot var uzskatīt uzvaru Nirburgringas 24 stundu sacīkstē. Tostarp viņa sieva ir skotu sacīkšu braucēja no DTM sērijām Sūzija Stodarte (tagad Volfa).