“Ferrari” tehniskais direktors Pats Frajs ir noliedzis iespēju, ka sezonas atklāšanas posmā Austrālijā komanda no Maranello spēs cīnīties par goda pjedestālu.
Kamēr testos “Ferrari” pilotu apļa laiki sacīkšu simulācijās nebija konkurētspējīgi salīdzinājumā ar tiešajiem sāncenšiem, visvairāk briestošā krīze iezīmējās trešās testu dienas vakarā Barselonā, kad komandas vadība aizliedza saviem pilotiem runāt ar presi.
Pirmajos Barselonas testos “Ferrari” sāka manāmi progresēt, tomēr otrajā testu sesijā Katalonijas trasē ieviestais uzlabojums izplūdes gāzu sistēmā atkal iedzina komandu strupceļā un kad Patam Frajam tik jautāts vai Melburnā viņš izslēdz iespēju cīnīties par pjedestālu, brits atbildēja apstiprinoši: “Šobrīd, jā.”
“Esmu ļoti sarūgtināts par snieguma kvalitāti uz šo brīdi,” paziņoja Frajs pēc Barselonas testiem, kas noslēdzās svētdienas vakarā. “Mums vēl priekšā liels darbs. Veiktās izmaiņas izplūdes gāzu caurules pozīcijā ir apturējusi mūsu progresu. Taču mēs centīsimies optimizēt šo sistēmu un pēc izpētes Maranello uz Austrāliju sagatavosim dažus uzlabojumus.”
Trešajā testu dienā Barselonā arī “Red Bull” modelim parādījās jauna izplūdes gāzu novades sistēma, kas tās nosūta uz formulas grīdu, kur to uzdevums atkal ir pastiprināt diuzora darbību, lai gan tiešā veidā tas ir aizliegts. Arī Pats Frajs atzina, ka, ja tas ir legāls risinājums, tad nenoliedzami dod ievērojamas priekšrocības, taču pagaidām “Ferrari” ar savu versiju nav bijuši veiksmīgi.
super! 🙂
kautkaa neticaas.man liekas,tas viss ir tikai konkurentu ausiim..jo testa rezultaati neizskatijaas tik briesmiigi… tur nav ta kaa vajaga