Kimi Raikonens ir pārliecināts, ka “Lotus” komanda Austrālijas GP spēja uzrādīt krietni labāku rezultātu, tomēr dažādu iemeslu dēļ to neizdarīja.

Raikonens pēc savas un komandas kļūdas kvalificējās tikai 18.starta vietā, tomēr finišā spējā pacelties uz 7.vietu, gūstot pirmos punktus. Somu pilotam padevās labs starts un, neskatoties uz aizķeršanos Bruno Sennas un Daniela Rikjardo sadursmes dēļ, pirmā apļa izskaņā Raikonens bija 12.vietā.

Sacīkstes laikā sīvākā cīņa “Lotus” pilotam izvērtās ar “Sauber” braucējiem un likās, ka Raikonens varētu finišēt 10.vietā, kad pēdējā apļa incidenti pacēla somu pilotu uz 7.vietu. Tostarp otrs “Lotus” pilots Romēns Grožāns, kurš startēja no augstās 3.starta pozīcijas, startā zaudēja vairākas vietas, bet vēlāk pēc sadursmes ar Pastoru Maldonādo bija spiests izstāties no sacīkstes.

“Man ir sajūta, ka ne mirkli neesmu bijis prom no Formulas 1,” paziņoja Raikonens. “Sestdien mēs pieļāvām dažas kļūdas, kas maksāja ļoti dārgi un līdz ar to sacīkste varēja izvērsties krietni veiksmīgāk. Man bija labs starts, taču tad priekšā notika sadursme un es zaudēju pāris pozīcijas pirmajā līkumā, jo nācās izbraukt zālē un gandrīz apstāties.”

“Tas sacīksti atkal padarīja sarežģītāju, lai gan mums bija labs ātrums, tomēr iekļuvu lēnāku braucēju burzmā,” turpināja soms. “Ja sasumējam visas šīs lietas, tad kļūst skaidrs, ka mums bija iespēja finišēt krietni labākā pozīcijā. Arī drošības mašīnas periods mums nedaudz izjauca plānus. Kopumā nedēļas nogale bija tālu no ideālas, taču mašīna ir ātra un finišs septītajā vietā dod arī pirmos punktus.”

Tostarp komandas boss Ēriks Buljē paziņoja, ka Raikonena sniegums ir apstiprinājus, ka “Lotus” formulai ir ne tikai ātrums vienā aplī kvalifikācijā, bet arī sacīkstes režīmā.

“Kimi nodemonstrēja, ka mums ir labs ātrums arī sacīkšu režīmā, jo viņš uzlaboja savu pozīciju par 11 vietām,” skaidroja Buljē. “Tagad mēs ar domām esam jau Sepangā, kas ir pavisam cita tipa trase. Mēs ceram, ka tur mūsu rezultāti būs vēl labāki.”

1 KOMENTĀRS

  1. Nu mazliet jau tomeer ir Kimi atradis no F-1. Tas paarpratums ar zilajiem karogiem saciikstee un kvalifikaacija ir kaa pieraadiijums 🙂 Bet Lotus nenoliedzami ir aatri un Kimi driiz buus atkal zirgaa, ko arii noveelu.

  2. Ok, Lotus varbūt teorētiski ir ātrāki par visiem tiem Sauber, Force India, Williams u.c., taču tas arī viss. Šad tad taču ir redzēts, kas notiek, ja sacīkstes sākumā otrā desmita beigās paliek kāds no Red Bull vai McLaren. Viņi jau līdz sacīkstes vidum sāk sisties par sešnieku, bet beigās pamanās pat trāpīt uz pjedestāla.

  3. Jautājums par karogiem apmēram 30. aplī (kad to nospēlēja TV) bija viens no sacīkstes “highlightiem”, vismaz priekš manis 😉

    vai un kā tas atstāja kādu iespaidu uz rezultātu, ko gan nazinu..