“Ferrari” komanda gatavo šī gada modeļa F2012 B versiju, kas varētu debitēt jau Bahreinas GP posmā.

Ļoti iespējams “Ferrari” lielās problēmas beigsies jau pēc divām sacīkstēm Malaizijā un Ķīnā, jo uz ceturto čempionāta posmu Bahreinā no Maranello fabrikas tiks izsūtīts “pavisam jauns modelis”, raksta spāņu avīze “Marca”.

“Ferrari F2012B” modelim, kas gan nav tā oficiālais nosaukums, bet žurnālistu dots apzīmējums, būšot ne tikai pilnībā jauna izplūdes gāzu sistēma, bet arī pavisam jauna šasija, kurai vēl priekšā FIA triecienizturības testi.

Pēc avīzes ziņām, “Ferrari” darbu pie šīs uzlabotās modeļa versijas sāka uzreiz pēc Barselonās pirmajiem testiem, kad kļuva skaidrs, ka F2012 modelis pagaidām neataisno uz to liktās cerības.

“Mums jāstrādā vairāk un smagāk nekā citiem, jo šobrīd esam aiz konkurentiem, taču čempionāts ir ļoti garš,” ceturtdienas preses konferencē Malaizijā skaidroja Fernando Alonso. “Šajos pāris posmos mums jāgūs maksimāli pieejamais punktu skaits un tad ļoti īsā laikā periodā jācenšas pārgrupēties, lai mēs būtu spējīgi izcīnīt ar goda pjedestālus un uzvaras.”

Austrālijā neskatoties uz sekundes deficītu kvalifikācijā Alonso sacīkšu temps bija apmierinošs un galarezultātā viņš izcīnīja piekto vietu. Tomēr jāņem vērā, ka Melburnas trasē nav izteiktu ātro līkumu un mašīnas vājās vietas aerodinamikā ir mazāk jūtamas. Sepangas trase šajā ziņā ir krietni nežēlīgāks pārbaudījums un turklāt vēl nāk augstās gaisa un trases temperatūras, kas papildus ietekmēs riepu nodiluma tempus. Līdz ar to “Ferrari” līdzjutējiem nevajadzētu cerēt uz lielim brīnumiem no Maranello komandas puses.

1 KOMENTĀRS

    • 🙂 uz to gadu buus citi motori. gruuti attiistiit 2015. gada modeli.

      man jau liekas ka lielaakaa Ferrari probleema ir komandas menedzhmentaa. neticu ka sarkanie inzhenieri peekshnji neprot buuveet aatras mashiinas. vienkaarshi Dominekaalis neprot visas idejas salikt kopaa un izveidot uzvarosho formulu. arii testu ierobezhojums vairs nedod atdevi no privaatajaam testu traseem.

      • Pirms pagājušās sezonas, šķiet, viens rakstā par Šūmaheru bija pieminējis salīdzinājumu: Šumahera dominances laikā (precīzu gadu neatceros) Ferrari, gatavojoties sezonai un tās laikā, aizvadīja 150 testu dienas (un faktiski “par velti” – tikai tik, cik mašīna izmaksā. Jebkurai citai komandai būtu papildus jāmaksā arī par trases izmantošanu.), kamēr tagad iespējams testēties tikai 15 dienas, tas ir, agrāk gandrīz vai pusgads tika aizvadīts braukājot, braukājo un vēlreiz braukājot apkārt, kamēr tiek sameklēta katra mazākā kļūmīte…secinājumi lai paliek katra paša ziņā.

    • Tas, ka Ferrari ir biezā komanda, viņiem dod vienīgo cerību. Otrā gala komandas nemaz nepieļautu domu par jaunas mašīnas izstrādi pāris mēnešu laikā. Bet sarkanajiem vēl ir iespēja paspirināties 🙂