Ar uzvaru jauno MotoGP čempionāta sezonu svētdien vakarā Kataras “Grand Prix” izcīņā sāka “Yamaha” vienības pārstāvis Horhe Lorenco no Spānijas.

Lorenco startēja no “pole position”, kamēr no septītās uz otro pozīciju pakāpās “Honda” pilots Danijs Pedrosa, bet viņa komandas biedrs Keisijs Stouners atkrita uz trešo. Trešajā aplī Stouners apdzina Pedrosu un apli vēlāk tika garām arī līderim Lorenco, vēlāk atraujoties līdz divām sekundēm.

Taču pēdējos apļos Stounera ātrums sāka kristies un trīs apļus pirms beigām Lorenco atgriezās vadībā. Pedrosa arī drīz pēc tam apdzina Stouneru, paceļoties uz otro vietu, pietuvojās Lorenco, taču nepietika laika, lai viņu apdzītu un finišā atpalika no uzvarētāja 0.2 sekundes. Mazliet tālāk aizmugurē Stouners finišēja trešais.

Lorenco šī bija pirmā uzvara Losailas trasē kopš spānis startē MotoGP un pirmā kopš pagājušā gada septembra.

Neveiksmīga sacīkste izcērtās diviem potenciālajiem uzvarētājiem – Valentino Rosi ar sev acīmredzot nepaklausīgo “Ducati” motociklu pēdējiem spēkiem tika līdz desmitajai vietai, bet Bens Spīss no “Yamaha” finišēja vēl vienu pozīciju zemāk.

Kataras GP izcīņas rezultāti

Vieta Braucējs Komanda Apļi Laiks
1. Jorge Lorenzo Yamaha 22 42:44.214
2. Dani Pedrosa Honda 22 +0.852
3. Casey Stoner Honda 22 +2.908
4. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha 22 +17.114
5. Andrea Dovizioso Tech 3 Yamaha 22 +17.420
6. Nicky Hayden Ducati 22 +28.413
7. Alvaro Bautista Gresini Honda 22 +28.446
8. Stefan Bradl LCR Honda 22 +29.464
9. Hector Barbera Pramac Ducati 22 +31.384
10. Valentino Rossi Ducati 22 +33.665
11. Ben Spies Yamaha 22 +56.907
12. Colin Edwards Forward Suter-BMW 22 +58.088
13. Randy de Puniet Aspar Aprilia 22 +1:10.650
14. Yonny Hernandez Avintia FTR-Kawasaki 22 +1:15.943
15. Aleix Espargaro Aspar Aprilia 22 +1:26.733
16. Ivan Silva Avintia FTR-Kawasaki 22 +1:43.327
17. Mattia Pasini Speed Master Aprilia 22 +1:47.419
18. James Ellison Paul Bird Aprilia 22 +1:51.882
19. Michele Pirro Gresini FTR-Honda 15 +7 apļi
Izstājās
Danilo Petrucci Ioda-Aprilia 15
Karel Abraham Cardion Ducati 7


MotoGP kopvērtējums pēc 1. posma

Vieta Pilots Punkti Vieta Konstruktors Punkti
1. Jorge Lorenzo 25 1. Yamaha 25
2. Daniel Pedrosa 20 2. Honda 20
3. Casey Stoner 16 3. Ducati 10
4. Cal Crutchlow 13 4. Suter 4
5. Andrea Dovizioso 11 5. ART 3
6. Nicky Hayden 10 6. BQR-FTR 2
7. Alvaro Bautista 9  – FTR 0
8. Stefan Bradl 8  – Ioda 0
9. Héctor Barberá 7
10. Valentino Rossi 6
11. Ben Spies 5
12. Colin Edwards 4
13. Randy de Puniet 3
14. Yonni Hernández 2
15. Aleix Espargaró 1

 

1 KOMENTĀRS

  1. Bridgestone arī iet Pirelli pēdās – riepas uz šo sezonu kļuvušas neizturīgākas – nevar visu sacīkti žmiegt un jāsadala spēki. Stouners manāmi sacīkstes beigās atlaida – riepas beidzās, kamēr Horhe un Yamaha jau testos bija jaudzīgāki pret riepām sacīkšu režīmā.

  2. nezinu, uzskatu ka seit klust tas pats stulbums kas F1 kada interese ir ka tur sac taisit riepas kuras nodilst tik atri, ja interesanti jo sacikstes beigas stiprie visi dabun bremzet un uzvar tas kurs braucis visu gonku pusgaze, ta jau nevar atrast labako brauceju, bet uzvar tie saudzigakie, manuprat ar sim riepas cakaresanam visas tas sacensibas klust ar vien besigakas…

  3. Elmār, ir jau nu gan atšķirība no F1. Kaut vai tā, ka F1 ir 4 riteņi un yos salīdzinoši var pārvaldīt būtībā jebkurš normāls čalis, kas ir ir gonkojis un kuram ir daudz naudas, lai nopirktu vietu komandā, bet MotoGP ritrņi ir tikai 2 un diemžēl kurš katrs nav spējīgs tos pārvaldīt, pat ne tie, kam daudz naudas, tā kā vairāk vai mazāk motogoinščika talantas šeit IR vajadzīgs. Riepas? Nu nedomāju, ka ir tik traki, kaut vai paskatoties uz to pašu Tech 3. Viņi visis sacīkstes gaitā vairāk par 2 metriem viens no otra neatrāvās un arī citi tml. To pašu varu teikt par pieminēto pirmo trijnieku – tie pusgāzē braucēji tur pat jau vien aizmugurē visu laiku sēdēja Stouneram (20 m?)… Tā kā… Domāju, ka Stouners drusku vēl līdz galam nav sagatavojies sezonai izturībā – tas ir ticamāk…:)