Par “Williams” komandas F1 pilotu attīstības programmas dalībnieci apstiprināta daiļā dzimuma pārstāve Sūzija Volfa, savukārt HRT vienība tam pašam mērķim nolīgusi ķīniešu autosportistu Kvinghuā Mā.

Sūzija Volfa pirms kāzām ar “Williams” komandas līdzīpašnieku Toto Volfu bija pazīstama ar vārdu Sūzija Stodarte un autosporta līdzjutējiem tas nav svešs. Volfa šogad aizvadīs jau septīto sezonu Vācijas salonautomobiļu čempionātā (DTM), kur līdz šim gan tikai divās sacīkstēs no 61 aizvadītās viņai izdevies iekļūt punktos.

Tagad 29 gadus vecajai Volfai kādu laiku būs jādarbojas F1 simulatorā, bet tuvāko mēnešu laikā gaidāmi īsti testu braucieni. Viņas uzdevumos ietilps arī simulatora attīstīšana, kā arī aerodinamikas testi taisnēs. Tāpat Volfa klātienē apmeklēs vairākus F1 posmus.

HRT komanda pa to laiku F1 pilotu attīstības programmā uzņēmusi 24 gadus veco ķīnieti Kvinghuā Mā, kurš iepriekš kļuvis par Ķīnas kartinga čempionu, bez panākumiem startējis Spānijas un Lielbritānijas F3 čempionātos, kā arī A1GP, bet pērn kļuva par Ķīnas salonautomobiļu čempionāta uzvarētāju.

1 KOMENTĀRS

  1. jebkāda veida promo materiāliem viņa ir iespaidīgs ieguvums (it īpaši salīdzinot ar Maldonado), bet visādi citādi tas, ka Volfs tā vienkārši paņem un ieliek krēslā savu izteikti netalantīgo (tikai stūrēšanas ziņā, nešaubos) sievu, komandai ir daudz lielāks pazemojums par Nakadžimas mocīšanos Toyota laikos.

  2. nu nezin vai gluži tā būs, kā god. morlokam mālējas

    1) DTM Stodārte, tpu, frau Wolfa startē konstanti jau n-tos gadus no vietas. “Izteikti netalantīgi” driveri tur ilgi nenoturas, pavaicā Matiasam Laudam, ja netici man
    2) bez sera Frenka un Patrika Heda akcepta Totto Wolffs šitādu gājienu viens nevar dabūt gatavu
    3) savā anonsā frau Wolfa pasakās arī kantorim HWA, tam pat, kas reiz Karlīnei Š. uzsauca endžinus priekš Formel3.

    Tā ka nebūs šitais vien tīrā ģimenes padarīšana.

    • da labi, dok, konstanti jau n-tos gadus no vietas viņa DTM ne reizi sezonā netiek punktos (pie punktiem tikusi tikai vienā sezonā, divās sacīkstēs esot septītā); viņas n-gadīgajā karjerā savu lomu spēlē tas, ka viņa ir smuka meitene UN sacīkšu braucēja. tas pats, kas ar Daniku Patriku amīšu formulās – cik esmu skatījies rodas iespaids, ka knapi turas trasē; skatoties uz rezultātiem – diezgan liels vāks, bet tomēr “ekrāna laiks” teju vislielākais.

      par es jau es te cepos – Williams šobrīd ir tādā situācijā, ka pat Frenku un Patriku var pierunāt uz šādiem PR gājieniem.

      • incanti, cik pjedestālu/ieskaites punktu Grande ALO savāktu, ar dzimtās puses tīma HRT kāru startēdams..

      • Nu, nu – ar Daniku Patriku IndyCar-ā nemaz nebija tik traki. Viņa tur izcīnījusi gan uzvaru, gan vairākas pole position, gan 3.vietu Indianapolisā. Ovālos viņa bija stabila Top-10 braucēja.

      • nu labi, par Patriku laikam labāk daudz nerunāšu, jo darbībā esmu redzējis tikai pāris reizes. tās bija vājas, bet nu mēdz jau gadīties visādi.

        bet domāju piekritīsi, ka bez ievērojamās vizuālās pievilcības viņai tiktu pievērsta ntās reizes mazāka uzmanība. uz Stodarti/Wolffu, imo, attiecināms tas pats.

  3. nu kāpēc tik kritiska attieksme ? ok, nebūs tur nekādu sacīkšuu rezultātu, toties dikti laba publicitāte. varbūt arī Ferrari pārslēgties uz šādu stratēģiju – no Massas tāpat labuma nav ne rezultātu ne publicitātes ziņā

    • nu labi, ja viņas loma tiešām būs saistīta ar road safety programmu un tamlīdzīgām lietām, kas minētas preses relīzē, tad vēl tā. nezinot cik apļus viņa reāli nobrauks, ļoti iespējams, ka satraucos par ātru un daudz.

      vienkārši situācijā, kad Senna jau tā zaudē 15 FP1 sesijas, gatavojot Botasu, un pie nu jau ierasti ciešā midfield kad attīstībai sezonas laikā ir tik liela nozīme… tāds paziņojums, ka Wolffs izdomājis, ka viņa sievai tak ar var iedot pabraukt, kaut kā neliekas īsti vietā.

      un testu laika atvēlēšana publicity stuntiem neliekas īsti nopietnas komandas cienīga attieksme.