Ar Sebastiana Fetela otro ‘pole position’ šogad ir noslēgusies kvalifikācija pirms Kanādas GP izcīņas. Blakus “Red Bull” pilotam pirmajā starta rindā stāsies Luiss Hamiltons, kurš šogad vēl nav izcīnījis uzvaru.
Pirmajā kvalifikācijas sesijā sešiem jauno komandu pilotiem pievienojās “Toro Rosso” braucējs Žans Ēriks Verņē, kurš piedzīvoja nelielu avāriju pēdējā treniņbraucienā un nebija īpaši ātrs arī pirmajās divās treniņu sesijās. Interesanti, ka par Verņē bija ātrāki arī abi “Caterham” piloti Kovalainens un Petrovs. Tostarp Pedro de la Rosa realizēja HRT lielāko maksimālo ātrumu Kanādā (325 km/h) un kvalificējās priekšā abiem “Marussia” pilotiem.
Otrajā kvalifikācijas kārtā aiz strīpas palika Kobajaši, Raikonens, Hilkenbergs, Rikjardo, Peress un abi “Williams” piloti Senna un Maldonādo. Venecuēlietis turklāt savā izšķirošajā lidojošā aplī, kas pretendēja uz iekļūšanu pirmajā desmitā, pieļāva kļūdu pēdējā līkumā, aizķēra ‘Čempionu sienu’ un nolauza aizmugurējo riteni.
Izšķirošajā kvalifikācijas kārtā cīņā par pirmo rindu iesaistījās Hamiltons, Alonso un Fetels, kurš galarezultātā izrādījās ātrākais pilots un savu pārsvaru panāca pēdējā trases sektorā – garajā taisnē. Tostarp Alonso tā arī neizdevās iekļūt pirmajā starta rindā un viņš sāks no otrās starta rindas kopā ar Marku Vēberu. Trešajā rindā stāsies Rosbergs ar Masu, bet Mihaels Šūmahers sacīksti Kanādā sāks tikai no devītās starta pozīcijas – viņam pēdējo lidojošo apli iztraucēja Pols di Resta. Interesanti, ka Batons, kurš palika desmitajā starta vietā, kvalificējās ar cietākā sastāva riepām (mīkstās riepas) un līdz ar to izmantos atšķirīgu riepu statēģiju no visiem priekšā esošajiem pilotiem.
Kanādas GP starta kārtība
Rinda 1 | 1. Sebastian Vettel 1’13.784 Red Bull |
|
2. Lewis Hamilton 1’14.087 McLaren |
||
Rinda 2 | 3. Fernando Alonso 1’14.151 Ferrari |
|
4. Mark Webber 1’14.346 Red Bull |
||
Rinda 3 | 5. Nico Rosberg 1’14.411 Mercedes |
|
6. Felipe Massa 1’14.465 Ferrari |
||
Rinda 4 | 7. Romain Grosjean 1’14.645 Lotus |
|
8. Paul di Resta 1’14.705 Force India |
||
Rinda 5 | 9. Michael Schumacher 1’14.812 Mercedes |
|
10. Jenson Button 1’15.182 McLaren |
||
Rinda 6 | 11. Kamui Kobayashi 1’14.688 Sauber |
|
12. Kimi Raikkonen 1’14.734 Lotus |
||
Rinda 7 | 13. Nico Hulkenberg 1’14.748 Force India |
|
14. Daniel Ricciardo 1’15.078 Toro Rosso |
||
Rinda 8 | 15. Sergio Perez 1’15.156 Sauber |
|
16. Bruno Senna 1’15.17 Williams |
||
Rinda 9 | 17. Pastor Maldonado 1’15.231 Williams |
|
18. Heikki Kovalainen 1’16.263 Caterham |
||
Rinda 10 | 19. Vitaly Petrov 1’16.482 Caterham |
|
20. Jean-Eric Vergne 1’16.602 Toro Rosso |
||
Rinda 11 | 21. Pedro de la Rosa 1’17.492 HRT |
|
22. Timo Glock 1’17.901 Marussia |
||
Rinda 12 | 23. Charles Pic 1’18.255 Marussia |
|
24. Narain Karthikeyan 1’18.33 HRT |
”Normal procedure – P1/P2 Finger” 😀
Pamazām jau sāk noskaidroties, ka šīs sezonas tituls izšķirsies starp 3 pilotiem – SF, FA, LH.
dīvaini – RedBull ir VISLĒNĀKĀS formulas, bet ātrākais apļa laiks, kamēr HRT ir otra !!! ātrākā formula, bet apļa laiki …
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Pages/timing.aspx
Bet kanāda pole nav tik svarīga. Šoreiz ja kadam nostradās laba pit stopa stratēģija tas arī izvilks veiksmīgo lozi un būs uzvarētājs. Jo pastāv iespēja ka pit stopus daudzi var izveleeties tikai vienu. Super soft var izturēt līdz pat 30 apļiem.nu tad apreiķiniet cik parastie softi iztur 🙂 taka pole nav svarīga. to pat teica pats N.Lauda.
nu tas nav raditajs, jo vini testeja tas siper soft samera vesos laika apstaklos, ta ka neviens nezin ko tas riepas daris ja gaisa temperatura bus duadz siltakas, jo sogad iur pieradijies ka pat 4 gradi izskir nenormlai daudz 🙁
bet nu ja runa pa pitstopiem, tad jutu ka LH nebus veikmse sodien, jo vinu komandia pedeja laika strategija un pitstopi nav stipra puse 😀