Luiss Hamiltons ir paziņojis, ka baumas un muļķības viņa nākamā gada līguma sakarā nenovērsīs viņa domas no galvenā uzdevuma – cīņas par titulu.
To Hamiltons tiešām vēlētos, taču zinot, cik joprojām psiholoģiski ievainojams var būt brits un to, cik ietiepīgi uzbāzīgi žurnālisti būs Singapūrā, Luisu sagaida grūta nedēļas nogale.
“Man nav nosprausts galējais termiņš līguma parakstīšanai,” paziņoja Hamiltons. “Es tagad koncentrējos uz titula cīņu. Protams, man būs jātiek galā ar līguma jautājumu, taču man ir cilvēki, kas strādā un risina pārrunas manā vietā – tas ir viņu darbs.”
Kamēr Hamiltons jau kārtējo reizi atsaucas uz savu menedžmenta kompāniju “XIX Entertainment”, kuru vada Saimons Fullers, šīs kompānijas pārstāvji atzina, ka tieši “Hamiltonam ir jāizlemj, ar kuru komandu viņš vēlas turpināt karjeru un tas neesot naudas vai līguma summas jautājums, jo viss jāskata ilgtermiņā”.
Šobrīd menedžmenta kopānija no Hamiltona neko nepelna, ja neskaita gada maksu, kas nosedz viņa menedžešanas ikdienas izdevumus. Turklāt līguma pagarināšana ar “McLaren” arī nesola lielus ienākumus, jo Vokingas komandai ir stingrs veto uz savu pilotu līgumiem ar personīgiem sponsoriem – tieši šajā jomā savu procentu daļu varētu gūt “XIX Entertainment”.
Iepriekš jau rakstīju par it kā super dāsno “Mercedes” piedāvājumu uz trim gadiem par 20 miljoniem sterliņu mārciņu gadā. Tas visdrīzāk tomēr būtu ļoti nesaprātīgs tēriņš, jo tad Hamiltona alga būtu lielāka kā Alonso, bet ko no tā iegūtu “Mercedes”? Ātru pilotu? Jā, bet tas arī viss. Šobrīd “Mercedes” nav vajadzīgs ātrs pilots, bet gan tehniski spējīgākais attīstības pilots un Hamiltons tāds nav – kaut vai paskatieties uz viņa kļūdu Spa, kur Batons izvēlējās ‘pareizo’ antispārnu, bet Hamiltons iedzina sevi stūrī.
Tātad, iespējams, “Mercedes” baumas ir “XIX Entertainment” viltus gājiens, lai paceltu Hamiltona cenu “McLaren” acīs. Savukārt “McLaren” ir likuši pretim Peresa kārti – liekot saprast, ka Hamiltons nav vienīgais pilots, ko Vokingas komanda gatava nolīgt uz 2013.gadu. Stīvēšanās turpināsies arī šonedēļ, jo līdz Singapūras posmam nekādi paziņojumi nesekošot. Ļoti iespējams “XIX Entertainment” sarunās mēģina ‘izspiest’ no “McLaren” iespēju Hamiltonam vienoties ar personīgajiem sponsoriem, kas vismaz daļēji nomierinātu arī menedžmenta naudas kāri.
Ja atceramies Hamiltona vārdus par to, ka viņš vēlas komandu, kura ir spējīga uzvarēt, tad “Mercedes” šobrīd vispār atkrīt kā variants. Kopš 2007.gada, kad Hamiltons debitēja F1, “McLaren” ir izcīnījuši 32 uzvaras, “Red Bull” 30, “Ferrari” 27, bet “Mercedes” – 1, ja neskaita “Brawn GP” brīnumu 2009.gadā, kad komandas pārsvars bija pateicoties vienai unikālai sistēmai – dubultajam difuzoram. Tātad no šāda viedokļa Hamiltona aritmētikai ir jābūt vienkāršai – vienīgais loģiskais variants ir “McLaren”, jo vietas “Red Bull” un “Ferrari” nav.
nu, nu, to nu lai HAM staasta podrugai, ka kontrakts ir muljkiibas un ka jaafokuseejas tuvaakiem meerkjiem 😉
es personiigi arii laikam pieslienos to ljauzhu pulkam, kas ‘informaaaciju’ par mershu multi-miljoniem, piesoliitiem HAM, uzskata par pasha HAM jeb vismaz vinjam pietuvinaatu aprindu nopludinaatu DEZ-informaaciju.
Kamdeelj taa – ka Mihaeela pulveris veel ir sauss, to imho peedeejaas races demonstree uzskataami, un Niko arii ir peleeko pashreizeejam performances liimenim pilniigi adekvaats pilots, abi ir Vaaczemes publikai perfektas ikonas, pieredze un pagaajusho gadu godiiba apvienota ar jauniibu, un ko mershi ieguutu, nomainot jebkuru no pashreizeejaa dueta ar HAM, ir nodien gruuti saskatiit, kameer jaunieviestu risku ir paarpaareem.
Tostarp iedziļinoties par “Peresa kārti”, ko it kā McLaren varētu izspēlēt – tā arī ir ļoti šaubīga, jo ne tikai Serhio ir Ferrari akadēmijas biedrs un neba Maranello atdos savu spilgtāko jauno talantu tiešiem konkurentiem + vēl meksikāņu naudas čemodāni. Turklāt šī nauda ir no telekomunikāciju giganta TelMex, kas nu nekādi nav savienojams ar McLaren, kamēr tur ir Vodafone.