Foto: Red Bull/Getty

Sebastians Fetels pēc kvalifikācijas Abu Dabi GP posmā ir saņēmis diskvalifikāciju un viņa laiks anulēts, kā rezultātā vācietim svētdienas sacīkstē būs jāstartē no pēdējās starta vietas.

Beidzoties kvalifikācijai, Fetelam tika pa radio ieteikts apstāties trases malā – šī norāde nāca no “Renault” dzinēju ražotāja un sākotnēji arī komanda nespēja paskaidrot iemelsu. Vēlāk izrādījās, ka Fetela formulā bija pārāk maz degvielas un nepieciešamā 1l vietā, kas vajadzīgs, lai tiesneši var paņemt visa veida paraugus, tvertnē bija tikai 850 ml degvielas.

Tā rezultātā, pamatojoties uz tehnisko noteikumu punktu 6.6.2, tiesneši anulēja Fetela kvalifikācijas rezultātu un nosūtīja viņu uz peletona beigām.

Vēlāk “Red Bull” komanda paziņoja, ka Sebastians Fetels sacīkstē startēs no boksiem, jo tas ļaus komandai apiet slēgtā parka noteikumu un strādāt pie formulas pirms sacīkstes starta. Tādejādi Fetela “Red Bull” formulu būs iespējams noregulēt vieglākai apdzīšanai rītdienas sacīkstē.

“Viens no visu laiku labākajiem kalnu slēpotājiem reiz teica – katra iespēja ir jauna izdevība,” situāciju filozofiski komentēja Fetels. “Kas attiecas uz mums, tad rīt būs daudz iespējas.”

1 KOMENTĀRS

  1. čempionātam tas noteikti nāks par labu. Prognozēju ka Fetels varētu finišēt ap septīto, astoto vietu un Alonso ap trešo, ceturto. Hamiltons būs nenoķerams jau ar pirmajiem apļiem un ja Vēbers normāli nostartēs, tad viņa otro vietu arī nekas īpašs nevar apdraudēt.

  2. He-hē – lūk, arī gaidītais iemesls savērpt kārtējo konspirācijas teoriju par mākslīgu intrigas uzkurināšanu! Būtu taču ļoti skumji, ka sezona, kuras 2/3 pagājušas tik aizraujoši, beigtos ar garlaicīgu Fetela pārsvaru. To saprot arī F1 vadības blice. Tāpēc līderis jāpaklupina.
    Protams, tas negarantē, ka tagad Alonso noteikti atgūs zaudētos punktus un izvirzīsies vadībā, taču vismaz ir radīti priekšnoteikumi, lai šāds scenārijs varētu īstenoties.

      • Jus aizmirstat svarigu lietu!!!

        Renolts pazinoja ka jaaptur masina jo vini konstateja ka ir problemas degvielas padeve, so skaidrojumu ari pienema FIA un teica ka tur vis oki, bet del ta ka masinai bija degvielas padeves problemas vini vareja noliet no masina tiaki 0,8l bendza, atlikusais bendizns ir masina bet to nevar noliet jo sistema ir problemas, bet ta ka FIA regulejumos ir teikts ka degviela janolej nenonemot nevienu masinas kompenentu, tas nozime ka del problemas redbul nevar iedot visu nepieciesamo degvielas daudzumu, sanak ka koks ar diviem galiem. un tapec ari ir anulets kvalifikacijas rezultats.

    • Pro, nevajag gaidīt iemeslu savērpt konspirācijas teoriju. F1 vadības blice ar Ekslstonu priekšgalā ieradās RED BULL boksos un Horneram pateica – Fetelam ieliet degvielu nedaudz par maz. Lai mums būtu aizraujoša sezonas nogale, nevis ar garlaicīgu Fetela pārsvaru. Humorists, tu 🙂
      Nav nekādas sazvērestības, ir čempionāta noslēgums un izšķirīgie posmi, atmosfēra nokaitēta, likme augsta, iegūt pole posistion ir svarīgi, un tiek izmantots katrs sīkums un nianse, lai tuvināt galveno mērķi…uzvaru. Tāds stress un spriedze noved pie cilvēciskām kļūdam…RED BULL gadījumā nieka 150g degvielas, ko ielēja par maz. Centās ieliet minimālo iespējamo daudzumu, bet kļūdijās.

  3. Laikam RedBull nemācās no McLaren kļūdām, kad Luiss tika nosūtīts uz beigām dēļ identiska prikola! Interesanti RedBull radiosarunās nebija teksta “Sebastian, you must stop the car”, kāds bija Luisa kvilifikācijā?! 😉 (neredzēju kvalifikāciju šoreiz):(