Foto: Mercedes

Džeimijs Grīns jau tuvākajā laikā varētu tikt apstiprināts “Audi” komandas sastāvā DTM sērijās un tas atstāj “Mercedes” neapskaužamā situācijā.

“F1LV

30 gadus vecias Grīns, kurš DTM ir startējis tikai “Mercedes” sastāvā un kopā astoņās sezonās izcīnījis 8 uzvaras, nākamajā gadā pievienosies “Audi”, lai gan oficiālais paziņojums par to vēl tiek gadīts. Tas nostāda bēdīgā situācijā “Mercedes” – komandas pilotu sastāvā šobrīd paliek tikai viens augstākā kalibra baucējs, kuram kontā ir tituls vai pat sacīkšu uzvara. Tas ir Gerijs Pafets, kas šogad par četriem punktiem pēdējā posmā zaudēja titulu BMW braucējam Bruno Špengleram. Tostarp BMW var lepoties ar diviem čempioniem Špengleru un Martinu Tomčiku, kamēr “Audi” šogad bija divkārtējais čempions Matiass Ekstroms un arī Timo Šeiders.

Foto: MercedesTas viss liecina, ka iepriekš panāktā džentlmeņu vienošanās starp “Mercedes” un “Audi” par vadošo pilotu ‘nezagšanu’ un algu turēšanu grožos ir pilnībā aizmirsta. Turklāt vienošanās izjuka pa vīlēm brīdī, kad agresīvi čempionātā ieradās BMW, kuri neko nebija vienojušies ar kādu no konkurentiem. BMW uzreiz nocēla Špengleru “Mercedes” un Tomčiku “Audi” – turklāt šie abi šobrīd pelna ievērojami vairāk kā pie iepriekšējiem darba devējiem.

Ar Grīna aiziešanu “Mercedes” bosam Norbertam Haugam ir visai smaga problēma ar vadošajiem pilotiem – Ralfs Šūmahers iepriekš ir ticis tikai pie diviem goda pjedestāliem un nespēs aizpildīt robus, bet bijušais GP2 pilots Kristians Vietoris pagaidām arī nav attaisnojis uz viņu liktās cerības. Atliek cerēt uz jaunā Roberta Vikensa sniegumu un iespējams paaugstināšanu uz HWA komandu, tomēr vai F-Renault 3,5 čempions spēs būt pienācīgs Gerija Pafeta komandas biedrs un nodrošināt viņam spēcīgu aizmuguri titula cīņā?

Formula 1 līdzjutēji un arī “Mercedes” un DTM vadība būtu neizsakāmi laimīgi par Mihaela Šūmahera pievienošanos komandai pēc savas F1 karjeras beigām, tomēr pagaidām šāds variants izskatās ļoti maz ticams. Septiņkārtējais pasaules čempions jau iepriekš ir visai zemu vērtējis šīs sērijas un izvairījies no nepieciešamības tur parādīties pat “Mercedes” reklāmas pasākumu sakarā. Arī pēc pirmās došanās pensijā Šūmahers ne mirkli neapsvēra iespēju startēt DTM vai Lemānas 24 stundu sacīkstē – arī šobrīd viņa nostāja attiecībā uz šīm abām sacīkstēm nav mainījusies.