Trīskārtējais F1 čempions Nikijs Lauda uzskata, ka pēc aizvadītiem pirmajiem Formula 1 testu braucieniem favorītu lomā nonākusi “Red Bull” komanda.
“Viņiem šobrīd ir labākā mašīna,” izteicies Lauda, kurš nesen kļuva par “Mercedes” komandas priekšsēdētāju. “Pēc tam, man izskatās, ka seko “McLaren”, “Lotus”, “Ferrari” un mēs.”
Viņš turpina: “Mans lielākais prieks ir par to, ka “Mercedes” ir spējīgi sacensties par vadošo trijnieku starp komandām.”
Arī Džo Ramiress, kādreizējais “McLaren” komandas vadītājs un tagadējais Serhio Peresa aizbildnis Formulā 1, ir līdzīgās domās par spēku samēriem dotajā brīdī: “Ātrākās un stabilākās komandas ir “Red Bull”, “McLaren” un “Lotus”. Nākamie ir “Ferrari” un tad seko “Mercedes”, taču atstatumi ir mazi. Šī būs vēl viena karsta sezona.”
vot ka vinsh to spriezh. peec rezultaatiem vai peec savaam iedomaam.. es zinu ka vel iistais speeks vel nav zinaams,bet es neredzeeju to ka red bull treninjos kautko labu uzradiitu. vieniigi ko vinji paraadija,ka formula ir izsturiiga.dzineeju jomaa.
ir taada lieta kaa aatruma noturiiba. garajos stintos RBR (vai tagad jaasaka IRBR)raadiija apskauzhamu stabilitaati apljulaikos.
a tas ka Massa uzlika miikstaakaas riepas un ar tukshu baaku nogaaza lidojosho apli- tas gan pilniigi neko nenoziimee.
Klau! Tu biji Heresā un pie Ferrari bākas stāvēji, ka zini par tā daudzumu?
nee. Heresaa es nebiju. tik vien kaa internetaa izlasiiju Massas teikto. par baaku un riepaam. domaa vinjsh meloja?
Vetels ar cietam riepam bija viens no atrakajiem. Tas daudz ko parada. Ar mikstam riepam un tukshu baku, domaju varetu but atraks par parejiem. Bet ceru ka shogad bus vismaz 3 komandas viena limeni, jo 2013 RBR nebija pretinieka, Maci visu laiku neturejas uz trases parak ilgi
vaitad 2013. gada sezonas pirmajos 7 posmos nebija dazhaadi uzvareetaaji? vaitad sezonas beigaas chempiona liktenis neizshkjiiraas par 3 punktiem?
man tas neizskataas peec “2013 RBR nebija pretinieka”. bet nu, katrs jau redz ko vinjsh grib redzeet. taa tas ir vienmeer bijis un buus.
ptfuuu,… nojauci man taa kunga dzimshanasdiens. 2012. gada sezona ir taa par ko runaaju.
nu, Lauda nav vienīgais kurš tā domā. Interesanti ka max ātruma ziņā RB atkal otrie no beigām. Šķiet ka Herezā viņi ne tuvu nespieda maximālo un ka ja rīt būtu sacīkste , tad būtu līderi vai top 3 noteikti. Turklāt sacīkšu versijas mašīnu viņi te nemaz nerādīja, tāpat kā citi, pirmajam testam pietiek ar bāzes modeli. Vēl viens – RedBull testos nekad nav bijuši ļoti atklāti snieguma ziņā – kā vienmēr smoke n mirrors. Bet 1 ir skaidrs- komandas jau tagad zin spēku samēru – pēc testiem kā vienmēr saka ka neko nevar spriest, ka vēl par agru, bet pēc pirmās kvalifikācijas saka – nav nekādu pārsteigumu, mēs to jau zināuām pēc pirmajiem testiem
Uzvaretaju bija daudz, bet mashina visu sezonu labaka bija RBR.Es nesaku ka es ar Red Bull mashinu brauktu labak par Vetelu, bet Webers gan varetu but atraks ar tadu aparatu. Un nekada gadijuma negribu pateikt ka sezona bija garlaiciga, sezona bija super! Gaidu 2013!
a ko ta Weebers tavupraat brauca ar mopeedu? 😀 zinu taadus kaa tevi- sazveerestiibu teoriju biidiitaajus. nav veerts runaat.
Es saku ka Webers neizmantoja komandas iespejas, Fetelam bija laba mashina un vins bija Nr.1 Weberam bija tikpat atra mashina, vareja vismaz but reals konkurents sezonas beigas. Un nekadas sazverestibas es neticu,un Jus mani nepazistat lai apvainotu.
“Es nesaku ka es ar Red Bull mashinu brauktu labak par Vetelu, bet Webers gan varetu but atraks ar tadu aparatu.”
sho tavu teikumu var diezgan viegli paarprast. nu OK. sapratu tavu raskladu ja paskaidro.
turpinot domu par Marku- vinjsh nav komandas Nr.1. taapeec arii vinja mashiinu neskruuvee komandas labaakie mehi. tie straada pie chempiona auto. manupraat Weebera mashiinai biezhaak gadaas tehniskas kjibeles tieshi shii iemesla peec. a varbuut nee. varbuut taa ir mana sazveerestiibu teorija 🙂
Es ari par to domaju, bet man liekas ka tomer Fetels ir atraks(pirms Red Bull vinsh to paradija), Webers loti labi palidz, man patik ka vinsh nelaizh Fetelu garam ka Masa laizh Alonso (bet tur jau Ferari paveles,bet mes ne par to), bet tomer netrauce Fetelam, Ideals Nr.2 komandai. Bet tomer, atruma vinam trukst.
IMHO vienkārši pilotam ir jābūt mazliet slepkavas ķēriena lai ņemtu titulus. Vēberam tāda nav līdz ar to nav lemts ,lai arī viņš nebūt nav slikts pilots. Ideāls Nr.2? Ideāla Nr.2 darbības modeli tik bieži redzēt negadās. Visideālaikais Nr.2 darbības modelis – 1999 gada Malaizija 🙂 Pilots, kas nomināli nebija Nr.2 nodemonstrēja, kāda ir ideāla darbība Mr.2 lomā.
Malaizijā jā. Bet vai Tu no sirds tici ka arī tās sezonas pēdējā gonkā viņš izdarīja visu maksimāli iespējamo ?
Grūti pateikt. 🙂 Mika tajā gonkā bija tiešām labs. Iespējams , ka sevis labā varēja arī pārspēt. 🙂 Cits jautājums, vai viņam tāds uzdevums no komandas tika dots.:) Ja Edijs gribēja paņemt titulu, tad varēja vienā sacīkstē to izdarīt pats. Nerunājot par to, kāds izskatītos tituls, ko faktiski ir nopelnījis cits, vēsture klusē arī par to, vai komanda īsti gribēja, ka titulu paņem kāds , kas no komandas aiziet 😉
jā, neviens no iesaistītajiem nekad nav atklājis visas detaļas, man varbūt vairāk doma sliecas uz to ka beigās Ferrari un Tas ne2 pilots beigās sabotēja Edija centienus – nebūtu tak pareizi ja čempi paņem kāds pirms Nr1, un Edijs aizgāja tikai pēc sezonas beigām. Bet tas lai paliek, jo mēs te varam diskutēt cik uziet, bet patiesību nevaram zināt
Garija Andersona versija gan krasi atšķiras no Laudas :
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/21417831
a kas ir Garijs Andersons? kautkaa neatsaucas atminjaa vinja autoritqaate.
viņš bij Jordan, Jaguar un kā tur vēl tehniskais direktors, tagad BBC F1 tehniskais eksperts. Vai viņu var uzskatīt par autoritāru vai Dižu expertu vai konstruktoru, to ne man spriest, bet F1 aprindās viņu vērtē laikam diezgan augstu