Foto: Aldis Putniņš

75 vēl neredzētas fotogrāfijas no Heresas testiem. Foto: Aldis Putniņš.

“F1LV

1 KOMENTĀRS

      • es tieshi gribeeju prasiit kas ir Tava tehnika ar ko fotograafee? man riktiigi patiik ka aiz fokussa backgrounds taa maigi un liegani izpluust.

      • Tas laikam saistīts ar asuma dziļumu. Bet reāli no bildēm sanāk labi, ja katra trešā + pamanāmas problēmas ar ‘white balance’, jo brīžiem izgaismojas par daudz vai arī viss aukstās krāsās.

      • Tas ir labs rādītājs, ja katra trešā bilde sanāk. Viens no profesionālu fotogrāfu darbības pamatprincipiem ir fotografēt DAUDZ. Un tad atlasīt izdevušos kadrus. Man tuvs radinieks ir sens un atzīts profs šajā jomā – viņš pat ‘vacajos laikos’ katrā pasākumā izblieza kaudzi ar filmiņām, labi apzinoties, ka izmantojamie kadri būs uz pirkstiem saskaitāmi. A tagad digitālajā laikmetā šis process vispār neko nemaksā – spēj tik knipsēt 🙂

      • Pro! Vai tik rādītājs profesionālam fotogrāfam nav pēc iespējas mazāk bildes ko atmest? Lūk, manuprāt, profesionālis ir tas, kurš no 100 bildēm atmet labi ja 10, jo spēj noķert, uztvert, atrast utt šo bildi 🙂

      • Nē, profi izbrāķē ne mazāk bildes kā amatieri. Atšķirība tikai tajā, ko kurš uzskata par neizdevušos kadru. Meistari izmet tos, kurus neuzskata par lieliskiem, amatieri – kur sanākusi galīgā migla. Tas ir tāpat, kā ar alus dzērājiem – vieni ‘širpotrebu’ vispār nedzer, kamēr citi tālāk par Aldari un Cēsu netiek, uzskatītami, ka slikts alus ir tikai Bocmanis, Vanags un tamlīdzīgas ļergas 😀

    • Tu negribētu. Šie puiši gonku un pasauli redz vismazāk. Zemāka līmeņa darbiniekiem ir daudz dažādi pienākumi – līmēt pitstopa robežas, nēsāt aprīkojumu, mazgāt riepas un pats trakākais – iepakot un izpakot visu aprīkojumu no treileriem. Laikā, kad notiek pēdējie testi vai sacīkste, viņi jau sāk strādāt un pakoties un dara pa nakts tumsu. Viņiem ir ļoti smags grafiks.