Luiss Hamiltons cenšas nokaunināt tos cilvēkus, kas kritizēja viņa lēmumu pamest “McLaren” un pievienoties “Mercedes” komandai.
“Ir ļoti patīkami saviem kritiķiem pierādīt, ka taisnība bijusi man,” saka Hamiltons. “Pārsvarā tie bija kādreizējie piloti, kas teica, ka šis ir sliktākais lēmums, ko esmu pieņēmis. Viņi teica, ka es neko šeit nesasniegšu, ka komanda neko nesasniegts. Un tad viņi sāk teikt pretējo, nonākot pretrunās paši ar sevi. Man šķiet, viņi īsti nesaprot, ko runā.”
Austrālijas GP izcīņas kvalifikācijā Hamiltons ieguva trešo starta vietu, bet sacīkstē finišēja piektais. “McLaren” komandas labākais pilots Džensons Batons tikmēr ieguva vien devīto vietu.
Stīrlings Moss bija viens no cilvēkiem, kas iestājās par Hamiltona lēmuma kritizēšanu, sakot, ka tas nav bijis gudrs gājiens pamest “McLaren”. Džekijs Stjuarts tikmēr to novērtēja kā riskantu lēmumu, jo gadījumā, ja “Mercedes” neizdosies gūt panākumus, rūpnīca vienā mirklī var pielikt punktu savai F1 programmai.
Tāpat daudz ticis runāts, ka Hamiltons uz “Mercedes” pārgājis tikai naudas dēļ (komanda par trim sezonām, pēc neoficiālas informācijas, viņam maksās 75 miljonus ASV dolāru), taču F1 boss Bernijs Eklstouns ir pārliecināts, ka tā nav.
“Rons Deniss man sacīja, ka “McLaren” būtu varējuši pagarināt ar viņu līgumu, taču pats Luiss to neesot vēlējies,” stāsta Eklstouns. “Luiss man teica, ka drīzāk ņems vienas sezonas pārtraukumu nekā turpinās startēt “McLaren” sastāvā. Līdz ar to, tā nebija nauda, kā dēļ viņš komandu pameta. Es nezinu, kāds ir iemesls, taču tas noteikti neslēpjas naudā.”
Vēl jau nekas nav beidzies. Maz ticams, ka Mclaren paliks tādā līmenī.
tas vinja leemuma gudrums/negudrums buus redzams aatraakais sezonas viduu. Maklaareni liidz tam laikam var saprast kaa reguleet jauno pull-rod piekari.
un veel. peedeejos gados noveeroju ka Makiem ir labs attiistiibas temps sezonas gaitaa, ko nevar teikt par Mercedesiem.
ietektu visiem skaitiit caaljus tikai rudenii. citaadi pashi var pa muljkjiem palikt, aplamus apgalvojumus baarstot.
taadas HAM atklaasmes tik agraa ‘procesa’ (sezonas) stadijaa vedina uz domaam, ka pats HAM nemaz tik ljoti paarliecinaats par savu leemumu nav
Hamiltonam sezonas beigās būs pavisam savādāks ģīmis nekā tagad.
Bet vispār man jau prieks, ka Hamiltons ir prom no McLaren. Lai checo pacīnās ar Džensonu.
Es nesaprotu, ko var cepties par šo tēmu! Varbūt vienkārši nedaudz paklausīties, ko saka speciālisti, pats Hamiltons un nedaudz pielikt loģisko domāšanu?
Top Gear intervijā Hamis pateica, ka pie McLaren palikt viņam būtu bijis finansiāli IZDEVĪGĀK! Tāpat viņš nekad nav teicis, ka Meršos viņam būs labāki rezultāti! Tas, kas notiek tagad, viņam ir papildus bonuss. Tāpēc arī tā nenoteiktība.
Aizgāja viņš tāpēc, ka gribēja pierādīt, ka ir patstāvīgs, ka var pats pacelt komandu, kas nav topā. Es ļoti labi saprotu, ka var būt daudz interesantāk cīnīties uz augšu ar Meršiem, nekā pievienoties Reb Bull un grābt uzvaras uzreiz. Vai tiešām es esmu vienīgais, kuram ir saprotama šāda motivācija!?
Kas attiecas uz naudu… sorī, bet ja cilvēks saņem tādus miljonus, tad vairs nav lielas starpības, vai tur ir 50 vai 75 miljoni. Tas ir jums var būt svarīgi vai saņemt 500 vai 750 Ls mēnesī, jo no tā izšķiras vai varēsi bērniem nopirkt ēst, vai nē. Kad runa iet par tādām summām, tad motīvi var būt pavisam citi.
A ko nozīmē pacelt komandu? Viņš pats ar McLaren satirsās, konkrēti ar Ronu Denisu, tāpēc bija jāņem vaga. Nebija vairs tas atbalsts un varēja just, ka visi komandas iekšienē fano par Batonu. Tur jau tā lieta, ka tieši motivēt viņš nespēja pārējos. Kaut gan kā braucējs bija ātrs.
Tas, ka Denniss bija apvainojies par Hamja aiziešanu, diez vai liecina par to, ka viņi bija sastrīdējušies. Tu ne pārāk esi lietas kursā, kas vispār tur notika, tāpēc labāk nerunā, ja nezini…