Foto: Force India

Rubenss Barikello būtu ar mieru atgriezties Formulā 1, ja tāda iespēja parādītos.

Rubens Barikello ir paziņojis, ka labprāt vēlreiz atgrieztos Formulā 1 kaut vai tikai ‘prieka un kaislības’ dēļ. Nevar aizmirst, ka brazīlietis, kurš šogad 10 posmos būs Brazīlijas Globo TV komentētājs un eksperts Formula 1 sacīkstēs, zaudēja savu vietu “Williams” komandā 2011.gada izskaņā. “Mans laiks Formulā 1 ir beidzies, taču, ja kādam no pilotiem pēkšņi iesāpēsies vēders, es atradīšu laiku, lai aizvietotu nabadziņu,” jokoja Barikello, kurš šogad startēs arī Brazīlijas salonauto čempionātā.

Ķīnas GP laikā “Red Bull” komandas rezervists būs portugālis Antonio Fēlikss Da Kosta, kurš ir nākamais rindā “Red Bull” jauno pilotu programmā aiz Daniela Rikjardo un Žana Ērika Verņē. Šogad Da Kosta tiek minēts, kā galvenais pretendents uz titulu Formula Renault 3.5 čempionātā, kur viņš izcīnīja uzvaru pirmajā posmā vienā no sacīkstēm Moncā. Uz Ķīnu Da Kostam jādodas, jo otrs rezervists Sebastians Buemī būs Silverstonā, kur sākas WEC čempionāts un šveicietis startēs “Toyota” komandas sastāvā.

Žils Bjanki nenoliedz, ka viņa labais sniegums “Marussia” sastāvā, nākotnē varētu pavērt iespēju pievienoties “Ferrari” komandai, kuras jauno pilotu akadēmijas dalībnieks ir francūzis. “Protams, es uzturu ciešu kontaktu ar “Ferrari”, lai gan startēju “Marussia” sastāvā,” paziņoja Bjanki. “Viņi vēro manu progresu un mans mērķis ir kādu dienu pievienoties Maranello komandai.” Interesanti, ka Žila Bjanki un esošā “Ferrari” pilota Felipes Masas menedžeris ir viens cilvēks – Nikolā Tods.

1 KOMENTĀRS

      • Alonso nespeej izciiniit titulu jau daudzus gadus. tik nevajag te lja, lja, lja ka vinjam mashiina vienmeer suudiiga. 2007, 2010 un 2012 titulu pakaasa katru reizi esot labaa poziicijaa pirms peedeejaa posma. un nejau ar to leenaako mashiinu brauca.

        Ferrari komanda vienmeer meklee labaako pilotu. taapeec Alonso var arii nesagaidiit sava kontrakta beigas ja arii shogad, kad mashiina ir konkureetspeejiiga no pasha sezonas saakuma, izkals kaarteejo chiku.

    • Pirxts bija aatrs arii ar vidudeejaam formulaam. Sauber komandaa vinjsh kljuva par visu laiku jaunaako pilotu kas izciina punktu. ar Torro Rosso jaunaakais uzvareetaajs. ar Red Bull jaunbaakais chempions un jaunaakais 3kaarteejais chempions. bet to jau Seba antifani vienmeer censhas aizmirst.

      lai jau ciinaas tas tavs uzachu paveelnieks. vinjam piestaav ciiniities. savukaart Sebam piestaav uzvareet. un taadeelj man nav ne mazaakaa pamata saspringt.

  1. To Arcani:
    Bet atceries, ka Zolitūdes miskastnieks ar putām uz lūpām visiem centās pierādīt, ka arī 2007.gadā McLaren faktiski bija nekam nederīgs mēsls, jo Ferrari tai gadā bija raķete!!!
    Un tā šīs sazvērestības teorijas tiek kultivētas gadu no gada! Ferrari jau tāds Zapiņš vien ir, tik spāņu šoperis glābj situāciju un ar savu dibenu “iepirž” papildus horsepower un TIKAI tāpēc Ferrari vispār tiek 6niekā!
    Ja ne Alonso, tad jau diez vai pat ar Toro Rosso varētu cīnīties!