Ar Luisa Hamiltona uzvaru ir noslēgusies Ķīnas GP kvalifikācija. Blakus “Mercedes” pilotam pirmajā rindā būs “Lotus” pilots Kimi Raikonens, kamēr “Red Bull” pārstāvis Marks Vēbers palika bez degvielas un izšķirošajā kvalifikācijas kārtā nepiedalījās.
Pirmajā kvalifikācijas kārtā aiz strīpas palika visi četri abu mazo komandu piloti – Gido van der Garde, Šarls Piks, Makss Čiltons un Žils Bjanki, kuriem pievienojās arī “Sauber” debitants Estebans Gutjeress un “Williams” debitants Valteri Botass. Somu pilotam lidojošajā aplī vairākkārt izslīdēja mašīnas priekšējā daļa – uzskatāmi parādot “Williams” lielās problēmas ar mašīnas piespiedējspēku. Ātrāko apļa laiku uzrādīja Luiss Hamiltons – 1:35.793s.
Otrajā kvalifikācijas kārtā par lielāko pārsteigumu parūpējās “Red Bull” komanda – Marak Vēbera formulai tehnisku problēmu dēļ netika pienācīgi uzpildīta degviela un austrālietis palika trases malā jau pēc pirmā lidojošā apļa. Šis aplis viņam deva iespēju startēt no 14.pozīcijas. Aiz svīrtas otrajā kvalifikācijā kopā ar Vēberu palika arī Žans Ēriks Verņē, Pastors Maldonādo, Adrians Zutils, Serhio Peress un Pols di Resta. Tostarp pārsteigumu sagādāja “Toro Rosso” pilots Daniels Rikjardo, kurš iekļuva izšķirošajā kvalifikācijas kārtā – pēdējo reizi viņam tas izdevās 2012.gadā Austrālijā. Arī otrajā kvalifikācijas kārtā ātrāko apļa laiku uzrādīja Luiss Hamiltons – 1:35.078s.
Izšķirošajā kvalifikācijas kārtā piloti darbību trasē atlika uz pēdējām trīs minūtēm, kad katrs veica vienu lidojošo apli. Turklāt vairāki piloti, tostarp Sebastians Fetels un Džensons Batons, devās trasē ar vidējā sastāva riepām un neveica lidojošo apli, kas dos viņiem priekšrocības sacīkstes pirmajā nogrieznī un iespēju izvēlēties riepu tipu pirms starta. Tostarp ātrāko apļa laiku atkal uzrādīja neapturamais Luiss Hamiltons. Blakus Hamiltonam stāsies Kimi Raikonens. Otrajā rindā būs Fernando Alonso, kurš pēc četru posmu pārtraukuma ir pārspējis savu komandas biedru Felipi Masu, un Niko Rosbergs.
Ķīnas GP – starta kārtība
Rinda 1 | 1. Lewis Hamilton 1’34.484 Mercedes |
|
2. Kimi Raikkonen 1’34.761 Lotus |
||
Rinda 2 | 3. Fernando Alonso 1’34.788 Ferrari |
|
4. Nico Rosberg 1’34.864 Mercedes |
||
Rinda 3 | 5. Felipe Massa 1’34.933 Ferrari |
|
6. Romain Grosjean 1’35.364 Lotus |
||
Rinda 4 | 7. Daniel Ricciardo 1’35.998 Toro Rosso |
|
8. Jenson Button 2’05.673 McLaren |
||
Rinda 5 | 9. Sebastian Vettel Red Bull |
|
10. Nico Hulkenberg Sauber |
||
Rinda 6 | 11. Paul di Resta 1’36.287 Force India |
|
12. Sergio Perez 1’36.314 McLaren |
||
Rinda 7 | 13. Adrian Sutil 1’36.405 Force India |
|
14. Mark Webber 1’36.679 Red Bull |
||
Rinda 8 | 15. Pastor Maldonado 1’37.139 Williams |
|
16. Jean-Eric Vergne 1’37.199 Toro Rosso |
||
Rinda 9 | 17. Valtteri Bottas 1’37.769 Williams |
|
18. Esteban Gutierrez 1’37.99 Sauber |
||
Rinda 10 | 19. Jules Bianchi 1’38.78 Marussia |
|
20. Max Chilton 1’39.537 Marussia |
||
Rinda 11 | 21. Charles Pic 1’39.614 Caterham |
|
22. Giedo van der Garde 1’39.66 Caterham |
nu ko F1ECO race sakas 🙂
interesanta kvalifikacija, zel ka Weber nedaudz nenoveicas, bet riepas nu ko tur teikt, domaju ka pirksts un batons vares normali pacinities pa 1 vietu pec kadiem 8 apliem…
Vai gan kāds pagājušā gada nogalē varēja iedomāties, ka šogad jau 2. sacensībās Mercedes pilots kāps uz goda pjedestāla, bet 3. sacensībās uzvarēs kvalifikācijā. Protams, tā vēl nebūt nav uzvara sacensībās, bet meršu progress ir neticams. Prieks par manu Hamiltonu un viņa pagājušā gada izvēli, kas sākumā likās tik kļūdaina.
Nu nez, man atkal tas neliekas nekāds pārsteigums par Meršu atrašanās vietu. Pie pašreizējās situācijas F1 jebkura komanda var izraut uzvaru kvalifikācijā vai gonkā, izņemot varbūt Top3 komandas no beigām. Pat Williams, Sauber un Force India ir spējīgi kāpt uz pjedestāla. Otrkārt, ir sezonas sākums, kad vēl visi nav ieskrējušies un sezonas laikā līderi būs vairāk izteikti.
teicu Tev Arni jau novembrī – nebēdā par Hamiltonu…
pēc otrā pirmssezonas testa teicu ka būus karš starp Red Bull pilotiem…
nē nē, neesmu orākuls, vnk loģika un dažas pazīmes vedināja tad izdarīt tādus secinājumus. Bet tas tā…
Galvenais ka IR INTERESANTI
Interesants izkārtojums!
Eh, riskēšu likt uz Kimi. Kaut kā neticas, ka Mercedes spēs novest lietas līdz uzvarai sacīkstē.
Lotus formulas jau labi saglabā riepas. Gaidīsim Kimi otro uzvaru.
Lotusiem šī trase neesot piemērota. Būs problēmas ar riepām. Bet par Kimi fanošu gan – es tomēr ceru neizgāzties ar savu prognozi, ka viņš paņems titulu 😀
butu incigi redzet ja uzlis 😀 tad Batons un Pirksts varetu bisku aplauzties ar savu taktiku 😀
Kas neriskē, tas nedzīvo Jūrmalā 🙂 Lietu gan it kā nesola.
Redzot kā visi mokās ar riepu dilšanu mans viedoklis saskan ar Pro viedokli.
Kimi garajā gabalā vajadzētu būt pirmajam.
Galvenā intriga kā izdosies starts un kura stratēģija būs labāka.
Likt visu uz pēc iespējas labāka rezultāta sasniegšanai kvalifikācijā, vai tā, ko izvēlējās Batons un Fetels.
Tev, kā Luisa fanam jau nu gan būtu vajadzējis saprast viņa lēmumu, kā arī to, ka tas nevarēja būt kļūdains.
Šitais bija Arnim domāts. Nolāpītās planšetes… grrrrrr…..
Vis jau ir forši Hamiltona uzvara,bet noturēt alonso aizmugurē būs grūt vel grūtāk tikt pēctam līdzi lai izdodas.
To Vanos:
Maz ticams, ka Alonso ir kaut kāds pārcilvēks un viņa formulai riepas nedils!
Interesantākais jau ir fakts, ka Batons un Fetels brauks ar savādāku stratēģiju un nav zināms kā savu sacīksti aizvadīs Lotus.
Tā ka apdzīt hamiltonu ir viena lieta, vēl jāspēj prognozēt Lotus un Red Bull!
Arī Hamiltons nav nekāds Wēbers, kurš nespēj normāli izcelt startu + nav nekādu šaubu par Mercedes formulu ātrumu.
Pērn tieši Ķīnā Mercedes ar Rosbergu izdevās uzvarēt!