Svētdien gaidāmajās F1 sacīkstēs Monako ielās no pirmās rindas startēs “Mercedes” komandas piloti Niko Rosbergs un Luiss Hamiltons.
Rosberga labākais aplis kvalifikācijas izšķirošajā kārtā bija 1:13.876 un viņš tikai par 0.091 sekundi apsteidza savu komandas biedru Hamiltonu, izcīnot trešo “pole position” pēc kārtas. No otrās rindas Monako “Grand Prix” izcīņu uzsāks pašreizējie čempioni “Red Bull”, jo trešo starta vietu ieguva pašreizējais kopvērtējuma līderis Sebastians Fetels, kamēr Marks Vēbers palika uzreiz aiz viņa.
Sezonas vicelīderis Kimi Raikonens no “Lotus” piekāpās šiem četriem pilotiem un startēs piektais, bet no trešās rindas F1 sezonas sesto posmu uzsāks arī “Ferrari” pilots Fernando Alonso. Savukārt viņa pārinieks Felipe Masa pēc rīta treniņā piedzīvotās avārijas kvalifikācijā nepiedalījās un sacensībās startēs no pēdējās, 22. pozīcijas.
Lai gan “Mercedes” komanda izcīnījusi “pole position” arī iepriekšējos trīs posmos, sacensībās Rosberga un Hamiltona ātrums bijis nepietiekošs, lai cīnītos par uzvarām. Tomēr Monako ielas dod cerību, jo šeit apdzīšana ir praktiski neiespējama.
Monako GP kvalifikācijas rezultāti
Vieta | Pilots | Komanda | Laiks |
1. | Nico Rosberg | Mercedes | 1m13.876s |
2. | Lewis Hamilton | Mercedes | +0.091 |
3. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | +0.104 |
4. | Mark Webber | Red Bull-Renault | +0.305 |
5. | Kimi Raikkonen | Lotus-Renault | +0.946 |
6. | Fernando Alonso | Ferrari | +0.948 |
7. | Sergio Perez | McLaren-Mercedes | +1.262 |
8. | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | +1.507 |
9. | Jenson Button | McLaren-Mercedes | +1.771 |
10. | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Ferrari | +1.827 |
11. | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | |
12. | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari | |
13. | Romain Grosjean | Lotus-Renault | |
14. | Valtteri Bottas | Williams-Renault | |
15. | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | |
16. | Pastor Maldonado | Williams-Renault | |
17. | Paul di Resta | Force India-Mercedes | |
18. | Charles Pic | Caterham-Renault | |
19. | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | |
20. | Max Chilton | Marussia-Cosworth | |
21. | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | |
22. | Felipe Massa | Ferrari |
Kad Rosbergs klausīja komandas pavēles un neapdzina Hamiltonu viņš pieteica “tikai šo neaizmirstiet!” Inteersanti, vai tagad būtu pienācis laiks Hamiltonam atmaksāt parādu? 🙂
p.s. Neliels, bet svarīgs fakts “siera rituļu” jautājumā – visi riepu plīšanas gadījumi ir bijuši saistīti ar uzbraukšanu atlūzām.
Hamis nevienam nav parādā un viņam nav nekas jāatmaksā.
Kā to ņem… Domāju, ka Niko būtu kas sakāms šajā sakarā 🙂
nu ko birnums ka soreiz lielais runatajs Alonso noturejas un neteica ka riepas iegaza,jo pagajuso reiz tak teica ka riepas ir idealas un vini visu atkodusi, jocigi jo Q3 loti ilgi nevareja dabut riepas darba temperetura un visu laiku tik meginaja dabut prieksejas riepas darba temperetura un team radio tika atgadinats pa prieksejam riepam 😀
bet sava zina apstiprinajas, ka ir vesaki laikapstakli ta formulas kuram ir lielakie piespiedejspeki spej izsukt vairak no forumalam. savukart tiem kuriem mazak Ferari un Lotus, nespej turet lidzi.
patikami redzet ka Ham pievienosanai mersiem, Rosbergs ir atdzivojies, biku atstajot Hamilotu ena, bet domaju rit Webbers atkal noraks startu un tad jau bus vienkarsi vilcienins, ja nu vienigi Grozans kaut ko jaunu neuztaisis, jo saja weekend vins labi ir uztrenejis savus mehus atjaunot F1 😀
Vai Tev nav ienākusi prātā ķecerīga doma, ka Rosbergs nekad nav bijis lēns, bet viņam bija lēna formula? Tas gan automātiski nozīmētu, ka arī Šumahers bija pietiekami ātrs… 😛
Nu Pagajuso Gad Sumis Nebija Isti Lens Saja Trase, Bet Rosbergs Ta Nespideja.
Bet Rosbergs Vinemer Bija Atrs, Jau Kartinga Laikos.
Runājot par Rosbergu un Meršiem neviļus nāk atmiņā viena sezona (precīzi neatceros kura), kad Trulli ar Toyota arī līdzīgi kabināja visu ārā kvalifikācijās, bet gonkā tā arī nespēja šis neko izspiest…:)
Nu tā jau bija sezona, kad varēja izvēlēties ar cik pilnām bākām startēt.
Jaa, jaa, taa bija gan. Iipashi atminjaa palikusi viena saciikste, kuraa vinjsh arii bija augstu kvalificeejies, bet jau tuuliit peec starta komenteetaajs (vairs jau neatceros kaadaa valodaa – muuseejie tie nebija) kliedza taa, ka pat motorus nedzirdeeja – kaa varot ar taadiem pashiem reguleejumiem, riepaam un degvielu peekshnji braukt tik uzkriitoshi leeni? Tur, aciimredzot, bija kaads intereshu konflikts. Vispaar bija interesanti, jaa… 😀
nez cik liela nozīme Merc formai Monaco ir šim faktam?
Mercedes in secret Pirelli Formula 1 tyre test row
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107671
Ari sito tiko izlasiju, varbut kads zin ko vairak?
vēl ne, bet liekas ka ies vaļā baigais skandāliņš, Ferrari un RedBull jau apsverot iespējamos protestu iesniegumus
Ar tur bus lieks tracis, Jo Fia Ar Visiem Riepu Razotajiem Ir Liguma Noteikts Ka Pirelli Var Aicinat Komandu Uz 1000km Riepu Testiem. Pirelli Ir Pariskomandam Piedavajis, Dazi Pateica Ja Dazi Ne. Nu Mersi Piekrita Un Pec Barselonas Dabuja Testus.
Browns Easy Pateica, Visi Tak Redzeja Ka Pec Barselonas Gonkas Musu Busi Palika Uz Vietas Un Tad Neviens Traci Necela.
Ta Ka Redbull Iesniedzis Protestu, Redzes Ko Fia Atbildes.
tur jau tas prikols – tests PILNĪBĀ legāls, bet traci ap to ceļ vienalga
par to ”pilnīgi legālo” komentu – SESTdienas rītā tas tā arī izskatījās, protams 3 dienas vēlāk mīnusus likt lielu mākslu nevajag, tad jau visi gudri
vēl viens interesants risinājums no Merc
Mercedes F1 W04 – dual gearbox casing
http://www.formula1.com/news/technical/2013/898/1069.html
Sito Reedzeju Un Domaju Ka Tas Ir Pec Hamiltona Atgadijuma Ar Riepam, Jo Ja Tasatkartijas Tad To Apvalk unolauz Un karba Paliek neskarta.
Cik Sapratu Ferari Ir Lidzigs
nē,šitā fīča ir lai varētu brīvi mainīt piekares montējumus – atsaites visi montē directly pie kārbas korpusa, bet šinī gadījumā pie tā dubultā apvalka. tādejādi ja grib radikāli mainīt piekares regulēumus atliek nomainīt attiecīgu uapvalku nemainot pašu kārbu par ko būtu 5 starta vietu sods
Vēl tikai nedaudz…
Un mēs varēsim redzēt ko tad Mercedes varēs!!
Manuprāt, nepareizi, ka Alonso ir jāatdod sava pozīcija. Bet nu skatīsimies, kā viss beigsies.