Foto: Ferrari/Ercole Colombo“Force India” komandas īpašnieks Vidžajs Malja ar kritiku vērsies “Red Bull” un “Ferrari” virzienā, sakot, ka viņu naudas tēriņi ir pārlieku lieli.

“Tā vietā, lai samazinātu izmaksas, šīs komandas ir nolēmušas, ka uzvara ir daudz svarīgāka par tās cenu un sporta ilgtspēju noliek otrajā plānā,” intervijā “f1.com” saka Malja. “Resursi šobrīd netiek ierobežoti. Tieši otrādi – izmaksas arvien palielinās.”

“F1LV

Kā zināms, arī motori no nākamā gada kļūs daudz dārgāki, lai gan vēl pirms dažiem gadiem F1 par vienu no galvenajiem mērķiem uzstādīja tieši tēriņu samazināšanu.

“Ja ir vēlēšanās, lai Formulā 1 startētu trīs vai četras komandas, katra ar trim mašīnām, tad jāturpina iet šī brīža ceļš,” pārliecināts Malja. “Tomēr es domāju, ka ir nepieciešamas arī mazākas neatkarīgās komandas, tādēļ visiem būtu jāpievērš uzmanība uz kopīgajām, ne tikai savām interesēm. Nav svarīgi, vai tie ir komerciālo tiesību īpašnieki, FIA vai pašas komandas – visiem vajag sēstiess pie galda un atrast izdevīgu risinājumu.”

Pirms dažām dienām “Force India” izpilddirektors Bobs Fernlijs izteicās, ka pašreizējie F1 īpašnieki “CVC Capital Partners” ir “izvarojuši” šo čempionātu un tā labā nav darījuši neko, vien palielinājuši izmaksas. Uz to CVC pārstāvis Donalds Makkenzijs atbildēja, ka viņi komandām piešķir arvien lielāku daļu naudas un vadošās komandas pašas ir vainojamas pie saviem lielajiem tēriņiem.

1 KOMENTĀRS

  1. tur jau tas suns aprakts – viņi tērē vairāk, izcīna labākus rezultātus un visa tā rezultātā saņem lielāku konstruktoru bonusu, pie viņiem laužas sponsori, viņiem ir publicitāte un viņi ir slaveni…KAS TO VAR AIZLIEGT??? Kas vairāk iegulda, tas arī vairāk atpelna. Neviens neliedz pārējiem darīt to pašu(ja var atļauties)

    • tas arī atkarīgs no tā kā ”mātes” kompānija darbojas –
      labs piemērs – RedBull – bez spēka dzēriena viņiem ir savs TV, mobilo tīkls, avīzes, futbola klubi, bijusī Osterreichring trase, extreme avio un zemes trako sērijas, mediju bizness(ieskaitot WRC popularizēšanu) utt…Kontrastam Genii mājaslapā Jūs redzēsiet visādu progresīvu nozaru uzskaitījumu, bet NEKO vairāk…kas zin ko viņi tur īsti dara? Un GALVENAIS – cik kurš GRIB tērēt priekš F1. Nevis – cik VAR

  2. Un vēl liela nozīme ir piejai visai šai F1 darīšnai – Ferrari devīze ir ”we are selling cars to race in F1 ”… Honda un Toyota gadījumā tā bija ”we are racing in F1 to sell the cars”

  3. es ne pa teemu. par 2014 gadu. un par ferrari. ir taads latviska nosaukums chujs. ka ,uz felipes vietu pretende divi piloti. bjanki,un kamui kobajashi. jo japans ir jau savaacis pietiekami naudas,no sponsoriem,un atbalstitajiem,lai 2014 gada starteetu F1. tas gan buutu labs duets alonso un kobajashi:)

  4. vēl var atzīmēt to ka Matešicam pieder tikai 49 % no Red Bull, 51 pēc tēva nāves pieder tā tipa dēlam no kura Didī dabūja dzēriena formulu, kautkāds malaizietis ja nemaldos. Tā ka ja grib F1 darboties ar peļņu, tad nevajag skopoties. Pierādīts!

    • Agris Rūmītis 3. jūnijs, 2013 wrote – “ja grib F1 darboties ar peļņu, tad nevajag skopoties”

      how to earn a little fortune in f1 – start with a big one 🙂

      (kaa sapelniit F1 nelielu bagaatiibu – iesaakt ar lielu bagaatiibu)

      😉