Piektdienas treniņi ne vienmēr parāda visu ainu pirms izšķirošajiem notikumiem, taču “Red Bull” lieliskā forma redzama pat ar neapbruņotu aci.
Lielā mērā sacīkste izšķirsies jau kvalifikācijā. Sagaidāms, ka “Mercedes” komanda kā vienmēr kvalifikācijā būs pietiekami ātra, tomēr sacīkstē mēģinās uzturēt pie dzīvības savas aizmugurējās riepas un tādēļ zaudēs tempu. Visi, kas atradīsies aiz “Mercedes” pēc starta, zaudēs laiku, jo apdzīt Hungaroringā nav viegli. Šeit interesanta cīņa var izvērsties ar “Lotus” pilotiem jau kvalifikācijas laikā, jo Raikonenam un Grožānam ir obligāti jātiek priekšā “Mercedes”, lai nezaudētu laiku aiz Rosberga un Hamiltona muguras un paturētu acīs “Red Bull” un Fetelu, ar kuru varētu notikt cīņa par uzvaru – vismaz “Lotus” temps treniņos liecina, ka komanda ir uz to spējīga.
Jaunās riepas, kas tika izmēģinātas Silverstonā ir saglabājušas šīs sezonas riepu īpašības, taču tās dilst lēnāk un ir izturīgākas. Kvalifikācijā tas spēku samēru neietekmēs, taču sacīkstē varētu būt nelielas izmaiņas rangā un ļoti iespējams par labu “Lotus” un “Ferrari”. Iepriekš tieši šīs komandas bija pret izmaiņām, jo ieguva priekšrocības no riepu straujas dilšanas, taču nav izslēgts tās var kļūt par lielākiem ieguvējiem. Kā vakar intervijā skaidroja “Mercedes” jaunais tehniskais speciālists Padijs Lavs, tad izturīgākās riepas ļaus šīm komandām sacīkstē izmantot mīkstāko sastāvu, kamēr “Red Bull” un “Mercedes” vienībām sava sacīkšu stratēģija būs jābalsta uz cietāko sastāvu, kā tas bija pēdējos posmos visām komandām. Taču pāriešana uz mīkstāko sastāvu lielākā daļā sacīkstes nogriežņu, ļautu “Lotus”, “Ferrari” un iespējams “Force India”, iegūt tempa ziņā – Ungārijā starpība starp mīkstāko un cietāko sastāvu ir 1 sekunde aplī.
Trešais aspekts ir 80 km/h ātruma ierobežojums boksu celiņā sacīkstes laikā. Iepriekš ar 100 km/h šeit boksu celiņš tika veikts 12,3 sekundēs, bet tagad ir vajadzīgas 16,4 sekundes. Tātad katrā boksu apmeklējumā tiek zaudēta 4,1 sekunde. Ņemot vērā, ka komandas plāno no 2 līdz 3 boksu apmeklējumiem, tad uz skacīksti tās jau ir 12,3 sekundes, ko zaudē pie jauniem noteikumiem. Tas liks vienībām domāt par mazāku boksu apmeklējumu skaitu un tātad vēl viena iespēja izmantot savas priekšrocības komandām, kam ir ‘labākas attiecības’ ar riepām un spēja tās uzturēt pie dzīvības ilgāk.