Kimi Raikonens šobrīd ir pilotu tirgus ‘karstākā prece’ un vairāki avoti apgalvo, ka nākamajā sezonā soms startēs “Ferrari” sastāvā.
Krietni lielāka skaidrība par to, kur Raikonens startēs vai vismaz nestartēs nākamajā sezonā būs pēc gaidāmā Grand Prix posma Beļģijā šīs nedēļas nogalē. Varianti ir trīs: kamēr “Lotus” nav gatavi pārslogot savu budžetu Raikonena dēļ, “Red Bull” plāno mest galdā uzlabotu pēdējā brīža piedāvājumu. Savukārt “Ferrari” paļaujas uz savu harizmu un, protams, resursiem. Pat kompānijas prezidents Luka di Montidzemolo “Gazetta dello Sport” ir paziņojis, ka sankcionētu Raikonenu pievienošanos komandai, ja viņš būtu labākais pieejamais variants. Tieši di Montidzemolo līdz šim bija skeptiski noskaņots par Raikonena atgriešanos komandā, jo tas nozīmētu savas kļūdas atzīšanu.
Raikonena sezonas Ferrari | 2007 | 2008 | 2009 |
Uzvaras | 6 | 2 | 1 |
Pole | 3 | 2 | 0 |
Pozīcija kopvērtējumā | 1.v. | 3.v. | 6.v. |
Punkti | 110 | 75 | 48 |
Otrs interesants aspekts ir Fernando Alonso nostāja esošajā situācijā – spānim ir līgums ar “Ferrari” līdz 2015.gadam. Iepriekš Šūmahera laikos “Ferrari” komandā bija izteikts pirmais numurs, bet Raikonena un Masas laikā vienība ļāva saviem pilotiem cīnīties vienam ar otru. Tā rezultātā Kimi kļuva par 2007.gada čempionu, bet 2008.gadā Masa zaudēja titulu tikai pēdējā posmā. Ar Alonso ienākšanu komandā 2010.gadā situācija atkal mainījās un spānis ir izteikts līderis, taču līdz šim tas nav atnesis titulu nevienā no frontēm “Ferrari” komandai. Vai ar iespējamo Raikonena ienākšanu “Ferrari” atkal mainīs nostāju un ļaus abiem cīnīties savā starpā un ko Alonso teiks par situāciju, kad viņš a priori nav komandas līderis?
Arī Raikonena pirmā ienākšana “Ferrari” bija interesanta – toreiz Mihaels Šūmahers tika aizkulisēs mudināts uz došanos pensijā, lai atbrīvotu vietu somam, kurš piecas sezonas pavadīja “McLaren” un tā arī neizcīnīja titulu. Jau pirmajā sezonā “Ferrari” Kimi kļuva par čempionu, izmantojot Alonso un Hamiltona karu “McLaren”. Nākamajā gadā Raikonens jau bija otrais pilots “Ferrari”, jo Felipe Masa cīnījās par titulu ar Luisu Hamiltonu. Savukārt 2009.gadā “Ferrari” nebija konkurētspējīgi, jo neizmantoja dubultā difuzora risinājumu – Raikonens izcīnīja tikai vienu uzvaru (Beļģijā).
lotus sobrid kimi nevar dot ne uzvaras, ne naudu, bet sportista vecums nestav uz vietas
ferrari gan jau vienu no diviem bonusiem dabus))
gan uzvaras gan naudu,un vel lielaaku populiritaati. ka neka Kimi kopa ar alonso. un tam visam tiks pieveersta liela uzmaniiba 2014 gadaa. krievi raksta ka itkaa jau kimi ir vienojies ar ferrari,un info apstiprinaas italijas grand prix. bet te atkal vakar no red bull preses relizes izskaneeja,tas ka kimi menedzheris vel belgjijas sacikshu laika apmeklees red bull,jo vinjiem ir vel labaaks piedavaajums. blins vairs neko nevar saprast. man liekas ka rikjiardo jau ir apstiprinaats,un red buls biedee te visus:D
Piekrītu, ka RBR “biedē visus”. Arī ja līgums ne ar vienu vēl nav parakstīts, tad ko tur daudz muti dzesēt, noliedzot nereālus variantus – kādēļ nepačakarēt konkurentus, ja var pačakarēt 😀 Pēc “Alonso iet uz Red Bull!” un sekojošās lekšanās iekš un ap Ferrari, gan jau Horners ar Marko smējās vēderus turēdami.
man liekas ka rikjardo vispaar naktiis guleet nevar 😀 tam calim nervi droshka ccupaa!