Foto: Aldis Putniņš

Stefano Domenikalli ir pārliecināts, ka “Ferrari” komandai jāturpina uzlabot F138 modelis, lai saglabātu cerības uz titulu, savukārt Fernando Alonso uzskata, ka pārliecinošā otrā vieta Beļģijā ir pierādījums, ka titula cīņa vēl tikai priekšā.

“F1LV

“Es domāju, ka lieliskais sniegums Beļģijā bija ļoti svarīgs ne tikai Alonso, kurš ir pelnījis ātru mašīnu, bet visai komandai,” skaidroja “Ferrari” komandas boss. “Jūlijs mums bija ļoti slikts mēnesis dažādu iemeslu dēļ, taču esmu priecīgs, ka esam atpakaļ uz pareizā ceļa. Tagad mums vajadzīgs vēl viens solis tajā pašā virzienā. Mēs varam pārspēt “Red Bull”, ja turpināsim uzlabot savu mašīnu un mums jāizmanto visi gadījumi, kad viņiem rodas problēma. Neaizmirstiet – tā bija pagājušā gadā!”

“Daži no mašīnas uzlabojumiem mums lieliski noderēs arī nākamajos posmos un panākums nebija tikai Spa trases dēļ,” Domenikalli noliedza, ka progress Spa tika sasniegts pateicoties zema piespiedēlspēka mašīnas specifikācijai. “Esmu priecīgs, ka mašīna ir atpakaļ uz pareizā attīstības ceļa un viss notiek pēc plāna. Turklāt pēdējā sacīkstes posmā mums nebija jēga ķert rokā Fetelu – viņš jau bija pārāk tālu un tāpēc nolēmām taupīt tehniku. Tieši tamdēļ attālums palielinājās – tobrīd Fernando nebrauca par visiem 100%.”

Tostarp Fernando Alonso ir pārliecināts, ka neskatoties uz punktu zaudējumu attiecībā pret Fetelu, viņš atkal ir reāls titula pretendents.

“Nevar aizmirst, ka sezonas sākumā mēs bijām ļoti konkurētspējīgi un izcīnījām uzvaras, bet vēlāk regresējām,” skaidroja Alonso. “Pēc sīkas situācijas analīzes, esam atpakaļ uz pareizā attīstības ceļa un sasniedzam tos rezultātus, uz kuriem cerējām. Tas ļauj progresēt tālāk un tagad galvenais uzdevums ir sākt cīņu par pirmajām starta pozīcijām. Čempionāts vēl ir garš. Ja mums ir konkurētspējīga mašīna un varam uzvarēt sešas sacīkstes pēc kārtas, tad atgūt zaudēto var ļoti ātri. Tagad mums jānoskaidro, vai mēs varam to paveikt.”

1 KOMENTĀRS

    • Un tu tici tām skudērijas otmazkām? ALO visu gonku moš tehniku taupīja? No 9. starta vietas līdz otrajai tika, bet tālāk pēkšņi šie izlēma tehniku taupīt un vēl vairāk palielināt deficītu kopvērtējumā? Skatoties gonku, tā vien šķita, ka Fernando knapi to sarkano vāģi vispār spēja no līkumiem izvilkt, turpretim Sebastians, šķiet, tik uz kādiem procentiem 90 vizinājās.

    • zebam varbūt arī nekas nebūtu pretī tā darīt, tikai pa arm.., tpu, Team rādio skanēja – ‘stay within car and yourself’, bija arī kaut kas par vispār nebraukšanu uz apmalēm (RTL ir tā nemode visu tulkot pāri uz hochdoiču), kam VET ‘vispārējos vilcienos’ paklausīja..

      Līdzarko arī VET/RBR gadījumā var apgalvot, ka pēdējie apļi bija tā par procentiem 70, ne vairāk 😉

      • mož nevajag to RTL skatīties, Lauda tur tikdaudz sarunājis ka vēl pāris sezonām uz priekšu pietiek…mož pārslēgties uz Sky – tie arī gvelž uz nebēdu, bet vairāk tā kā ap pašreizējo situāciju. Ā, nu ja, Edijs Dž. ir BBC gangā, tā ka tas ir vēlviens variants

  1. nu jau šis ir kļuvis par tādu kā standarta frāzi no Scuderia – laba gonka – vot, nu mums ir iespējas cīnīties par titulu bla bla bla, slikta sacīkste – nu jā – mums ir problēmas ar tuneli utt bla bla bla. Vajag runāt skaidru valodu – tipa – sorry, šogad titulu(atkal)(diemžēl) nebūs, bet ar Allisonu priekšgalā mēs dosim uguņus nākošgad. Nu jā, Tiffosi viņi šitā sezonas vidū laikam NEVAR teikt. P.S. neteiksim ka esmu Ferrari antifans, cepure nost VIŅU un ALO priekšā, bet dotā periodā mana favorite komanda ir ToroRosso – ļoti interesanti sekot tam kā viņu ‘sūtība’ atbilst darbiem – piem ‘juniora’ Burdē afēra…Bet Francim Tostam – CEPURI NOST!!!. sorry, novirzījos no tēmas

    • Naivi cerēt, ka TOP komandas sāks stāstīt par to, ka mums ir problēmas un tagad mēs tikai noriņķosim atlikušos apļus, lai atrādītos sponsoriem. Labrīt! Kamēr ir teorētiskas iespējas, tikmēr būs šādas tukšās atziņas, lai gan ir skaidrs ka “Ferrari”, “Lotus” un “Mercedes” ir tālu no Fetela un buļļu spējām. Šamējie var cerēt tikai uz kādu kamikadzi (Maldonado, Perezs, Grožāns…), kuri var izjaukt Fetela gonku vai, protams, tehniskās ķibeles. Citu variantu nav, pagaidām, lai Fetelam atņemtu ceturto titulu. Kaut kā šī friča dominance atsit pirms 10 gadiem cita friča dominanci. Lai gan ne tik lielā pārsvarā, bet tomēr.

      • Man gribas piekrist. Ja negribam dominanci – vācu pilotus prom no F1. Jox protams, bet ja nopietni – šogad aizrullēs līdz 4 titulam, un cik tad grūti ar red bull kāru tikt līdz 5ajam nākošgad :). Nezinu vai Fetels ir īpaši talantīgāks par HAM, ALO vai RAI, bet komandu izvēlējies uz šo brīdi visproduktīvāko.