Pēc Singapūras GP parādījās informācija, ka Sebastiana Fetela dominante ir izskaidrojama ar viltīgu izplūdes gāzu un difuzora risinājumu.
Sākotnēji itāļu “Autosprint” ziņoja, ka Fetela pārliecinošais sniegums un “Red Bull” formulas skaņa Singapūras ielās vedina domāt par formulas neatbilstību noteikumiem. Bijušais “Minardi” komandas vadītājs Džankarlo Minardi, kurš sekoja sacīkstei līdz no trases malas, intervijā “Autosprint” atklāja, ka Fetela “Red Bull” izejā no līkumiem izklausījās līdzīgi, kā savulaik “Renault” motori skanēja, kad tika aktivizēta vilces kontroles sistēma.
Versijas apstiprinājumam “Autosprint” publicējuši video, kur dzirdama dīvaina un ļoti atšķirīga skaņa no Fetela “Red Bull” formulas salīdzinājumā ar visiem citiem. Video var noskatīties ŠEIT.
“Autosprint” gan vēlāk noliedza iespēju, ka “Red Bull” izmanto nelegālu vilces kontroles sistēmua, bet norāda uz iespējamiem dzinēja regulējumiem, kas caur izplūdes gāzu un difuzora mijiedarbību imitē šīs sistēmas efektu.
Līdzīgi savā blogā raksta arī britu žurnālists Džeimss Alens, atzīstot, ka vilces kontrole nav īsti iespējama, jo standarta elektronikas sistēmas visām komandām piegādā “McLaren Electronics”. Savukārt izplūdes gāzu izmantošana jau iepriekš bija “Red Bull” stiprā puse un neskatoties uz FIA centieniem to ierobežot, komanda ir spējusi uzlabot mašīnas piespiedējspēku tieši līkuma lēnākajā punktā, kur Fetels var braukt ievērojami ātrāk par konkurentiem un arī sākt paātrināties jau agrīnā līkuma stadijā.
Intervijā jau Korejā līdzīgās domās ir arī viens no Fetela konkurentiem Luiss Hamiltons: “Mēs vienmēr prasām komandai lielāku aizmugurējo piespiedējspēju, lai pēc līkuma varētu paātrināties pēc iespējas agrāk. Pēdējā reize, kad es varēju tik laicīgi sāk paātrinājumu (kā Fetels Singapūrā) bija 2007.gadā, kad mums vēl bija vilces kontrole.”



