Ross Brauns šīs F1 sezonas izskaņā gatavojas pamest “Mercedes” komandu, šodien ziņo vācu izdevums “Sport Bild”.
Brauns neesot apmierināts ar izmaiņām komandas vadībā un jauno darbinieku, tostarp Pedija Lava un Nikija Laudas, ierašanos komandā. Tas arī kalpojis par galveno iemeslu šāda lēmuma pieņemšanā. Par vēlmi atstāt savu amatu Brauns Laudam esot paziņojis aizvadītajā nedēļas nogalē. Savukārt jau šobrīd tiek ziņots, ka par nākamo komandas vadītāju kļūs Lavs.
Lai gan šobrīd informācija vēl ir neoficiāla, tiek ziņots, ka Brauns nolēmis pievienoties “Honda” rūpnīcai, lai kļūtu par vienu no vadošajiem darbiniekiem jaunajā F1 dzinēju projektā. Kā zināms, no 2015. gada “Honda” kļūs par motoru piegādātājiem “McLaren”, kā arī citām F1 komandām.
Brauns savulaik jau vadīja “Honda” komandu, ka tā startēja Formulā 1, bet pirms 2009. gada kļuva par tās īpašnieku, nomainot nosaukumu uz “Brawn”. Kā atceramies, šī komanda togad uzvarēja gan pilotu, gan komandu ieskaitē, bet pirms 2010. gada vienību iegādājās “Mercees”, kur Brauns turpināja strādāt par vadītāju.
Visnotaļ negaidīti, lai gan tajā pašā laikā arī ne šokējoši.
Interesanti, kas nāks vietā?
Rakstā tas pat minēts!
Šitais draugs zin visu – gan par Šūmja Beneton laikiem, gan Ferrari ēru, gan to kā Brawns ar nelielu budžetu visus pēkšņi izvizināja, gan par Raiko sensacionālo titulu utt utt …
Bet nu malacis – kā saka Haizivs !
Laba ziņa! Itkā jau loģiski, pārāk daudz vadītāju tai komandā…
Gaidīsim McLaren atgriešanos uzvarētāju statusā 2015. gadā!
Jo Mclaren būs Honda dzinēji?
meršiem to priekšnieku tur bija mazliet par daudz, kas nu ir, tas ir
bet cirkulējošās tenkas bija, ka Ross tā kā uz Williams pusi esot raudzījies.
nu lai veicas motorista ampluā, ko citu lai saka
kā reiz pierādīja doktors Mario empīriski, ķīlēt dzinējus ir vieglāka štelle nekā F1 tīmu vadīt 😉
Pa lielam ņemot, to Meršu tīmu var norakstīt uz neatgriešanos. Ar vai bez Brauna.
Tev ir pamatojums, vai kārtējā tukšā dršna?
Jā, biedrs. Ir pamatojums. Brauns paņēma Honda komandu praktiski pa velti, ar lielu risku atiecībā uz noteikumu interpetāciju un izvilka uzvaru čempionātā. Tālāk jau viņš vairs nevarēja viens pats pavilkt un vajadzēja “stratēģisko investoru”. Ideja bija tāda, ka viņš darīs darbu, bet investors pelnīs lielo rubli. Bet rezultāts ir tāds, ka Merši neko īpaši neinvestē, viņiem nekad nav bijis 100% daļas, un tā vietā paši mēģina menedžēt. Sausais atlikums ir tāds, ka ir absolūti sabojātas attiecības ar McLaren, ir noēsti bez sāls Haugs, Šūmahers, Brauns, plus vēl šmaukšanās ar riepām, dēļ kurām viņi gandrīz dabūja banu.
No vienas puses tas it kā jau bija sagaidāms, ka Ross kaut kad kraus koferus dēļ lielās čiekuru kaudzes komandā, bet no otras puses – ja konkrēti šis čiekurs pamet šādu komandu, tad tas neko labu neliecina par MB, jo Braunam smadzenes labi strādā un šaubos, ka viņš pamestu komandu, ja tai būtu kaut mazākās perspektīvas nākotnē… Neaizmirsīsim kur tagad ir sarkanie, bez šīm smadzenēm…:)
piekritu, ka ar mersiem tomer nav kaut kas labi, ja sitais iet ara
cerams, ka kopa ar hondu kadreiz atnaks, ka f1 komanda
Beigu sākums? 😛 Dzīvosim redzēsim 🙂
Butu incigi, ja Brauns pec gada atgrieztos ar Hondas komanu un atkal izcinitu titlu, tad mersiem butu par ko padomat 😀
meršiem kā piznesa kantorim, visticamākais, pie visa vainīgs būtu austrīķers Nikolauss L., kurš tai jautrajā kompānijā (ir tāds anglicki bieži lietots (bet grūti tulkojams) termins kā Band of Merry Associates) a-la Mercedes Petronas AMG F1 Racing team (sorī ja secība nepareiza) tur par tādu kā zic-priekšsēdetāju skaitās 😉
Kādu Hondu? Tā, kas Brawn GP, vai tā, kas Mercedes?