“Caterham” komanda ir pirmā, kas gatavojas iziet obligātos FIA izturības testus savam 2014.gada modelim.

“Auto Motor und Sport” raksta, ka vairākas komandas gatavojas pirmajiem FIA testiem, tomēr pirmā rindā esot “Caterham” un FIA personāls uz statiskajiem testiem un pārbaudēm komandas fabrikā ieradīsies jau šonedēļ.

Nevar aizmirst, ka uz nākamo sezonu notiks ļoti nopietnas izmaiņas tehniskajos noteikumos un arī pirmie ziemas testi paredzēti jau janvārī. Tātad komandām ir ļoti daudz darba, lai pienācīgi sagatavoties nākamajai sezonai.

Tāpat “Auto Motor und Sport” raksta, ka “Williams” komanda “Toyota” bāzē Ķelnē rūpīgi izmēģina jauno 8 pārnesumu transmisijas sistēmu, kas uz stenda jau ir ‘nobraukusi’ 1500km.

“Parasti ar tik pamatīgām tehnisko noteikumu izmaiņām, pārāka ir tā komanda, kas sasniedz labāku izturību nevis ātrumu,” paziņoja jaunais “Williams” tehniskais vadītājs Pats Simonds.

Izmaiņas skars arī jaunās “Pirelli” riepas – priekšējās riepas nākamajā sezonā svērs par 350g vairāk, bet aizmugurējās par visiem 500g vairāk.

“Mēs prognozējam, ka ar jaunajiem dzinējiem un griezes momentu, riteņu izspolēšana būs līdz pat piektajam vai sestajam pārnesumam,” paziņoja “Pirelli” sporta boss Pols Hemberijs.

Tieši tāpēc savu 2014.gada riepu konstrukcijā “Pirelli” izmantojuši konservatīvus paņēmienus un nākamajā sezonā nedomā riskēt ar zemas izturības riepām.

“Nav izslēgts, ka mēs dosimies uz Bahreinas testiem ar domu, ka esam sagatavojuši konservatīvas riepas, taču izrādīsies, ka patiesībā esam bijuši agresīvi,” paziņoja Hemberijs. “Šobrīd prognozēt mašīnu un riepu savstarpējo mijiedarbību ir ļoti grūti.”

1 KOMENTĀRS