Četkārtējais pasaules čempions ir kritizējis jaunos noteikumus par dubutu punktu skaita piešķiršanu pēdējā posmā.
Jau ziņojām, ka FIA pirmdien paziņoja par jauno noteikumu, kas paredz nākamās sezonas pēdējā posmā Abu Dabi GP piešķirt pilotiem divreiz vairāk punktu nekā jebkurā citā sacīkstē. Sebastjans Fetels, kurš viens no pirmajiem komentēja šīs noteikumus izmaiņas, paziņoja, ka lēmums ir ‘absurds’.
“Iedomājaties, ja pēdējā Bundeslīgas spēlē pēkšņi piešķirtu divreiz vairāk punktus,” Fetels skaidroja intervijā “Sport Bild”. “Tas ir absurds. Tas sodīs tos, kuri ir smagi strādājuši visas sezonas garumā. Es respektēju Formula 1 tradīcijas un nesaprotu šī jaunā noteikuma jēgu.”
Interesanti, ka ja šis noteikums būtu spēkā arī iepriekšējās sezonās, tad Fetels būtu tikai trīskārtējais pasaules čepmions, jo 2012.gadā savu trešo titulu būtu izcīnījis Fernando Alonso.
Fetels kļūs par tēti
Tikmēr pārmaiņas gaidāmas arī Sebastjana Fetela privātajā dzīvē – viņa draudzene Hanna ir stāvoklī un nākamgad F1 čempions kļūs par tēti. Šo informāciju apstiprināja Fetela preses dienesta vadītāja un vēlāk vācu presei arī pats pilots.
“Protams, mēs esam ļoti laimīgi par to un vēlamies šo laiku izbaudīt pilnīgā mierā,” paziņoja 26 gadus vecais pilots, kurš ar savu draudzeni Hannu satiekas jau kopš vidusskolas un nākamgad varētu viņu aprecēt.
Paga, no kura galu galā izskanēja šāds noteikums, kurā sēdē to apsprieda, kādi bija argumenti “par” un kāda idiotu komisija to pieņēma? 😀 Ja pat pilots par to nav sajūsmā (neticu, ka tikai viens no visiem).
He-he-hē, kurš gan cits šo ‘Anti-Fetela paragrāfu’ sauks par absurdu, ja ne pats Fetels! Lai gan šoreiz viņam grūti nepiekrist.
Lai arī es vairāk par priecātos par ALO kā trīskārtējo, tomēr šāda punktu dubultošana pēdējā gonkā tiešām ir muļķība.
1) ar ko šī viena sacīkste ir pārāka par citām?
2) vai tas neradīs situāciju, kad komandas pastiprināti gatavosies (regulējumi etc) tieši šai vienai sacīkstei?
3) vai dažādu problēmsituāciju un izstāšanās risks nav pārlieku neadekvāts? Tā sacīt – vo bank!
4) nāksies izveidot jaunu (matemātisko) formulu punktu salīdzināšanai starp dažādām sezonām :))
5) bet tad varbūt derētu piešķirt 2x mazāk punktus Monako posmā??
Bērnij, FIA un Co!
Davai sarežģījam visu vēl vairāk!
Ideja šāda – Pirms sezonas katra komanda izvēlas posmu, kur tai varētu veikties vislabāk, un posmu, kur tai varētu veikties visčābīgāk un attiecīgos posmos visus iegūtos puntus dubulto vai arī izdala ar 2.
Piemēram, Ferarri saka, ka šai labi ies Spānijā un bezcers Silverstonā. Abās izcīna dubultuzvaru – iegūtie punkti attiecīgi tiek pārrēķināti un tiek iegūti attiecīgi 86 un 21,5 punkti. Protams, punkti attiecīgi tiek pārrēķināti arī pilotiem.
Rezultāts – baigākā rēķināšana, minēšana, bakstīšana griestos, intriga.
Ū, vai vēl labāk, pirmajā posmā punktu sistēma 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
Otrajā – 11-10-9-8-7-6-5-4-3-2.
Trešajā – 12-11-10-9-8-7-6-5-4-3.
Ceturtajā – 13-12-11-10-9-8-7-6-5-4 utt
Pēdējā posmā – 31-30-29-28-27-26-25-24-23-22.
Rezultāts – intriga aug, likmes aug, skatītāji sajūsmā, reitingi debesīs, neviens vairs neko nesaprot, pēc jaunās sistēmas mainītos 3/4 līdzšinējo čempionu, pēc jaunās sistēmas Fetelam būtu 1122 punkti, tuvākajam sekotājam Alonso – 215, haa haa.
🙂
Ja jau grib ākstīties, tad vajag ieviest gadījuma skaitļu kirdik funkciju katrā sacīkstē :p. Visās sacīkstēs papāris apļuss pirms beigām izpilda kirdik funkciju. kuras rezultātā izvēlas teiksim trīs pilotus, kuruis izslēdz no šīs sacīkstes -DNF 🙂 Sacīkste beidzas un tad rezultātu tabulā nelaimes putniem parādās – Sorry you are excluded :p
Jeb vēl labāk katrai formulai pielikt dūmu sveci, kuru iedarbina ši kirdik funkcija. 🙂 Iedarbojas – jāizstājas. 🙂 Kādi skaisti skati būtu 🙂
veel iespaidiigaak buutu asfaltaa iebuuveet nazhus, kas randomaa izlec aaraa un paargriezh kaadam riepas. Deathrace, kas pa showu!
ko tik FIA nedara savas sarkanaas Primadonnas labaa. atnjem Fekjam puustos difuzorus, tad liek braukt uz siera rituljiem tagad veel punktu sisteemu maina lai tik intriga saglabaatos. 🙂 pathetic! Sebinaators taapat to politiski fiireeto haljavu-chempionu izkapaas.
un nesakiet ka shajaas peedeejo gadu izmainjaas nav nekaa pro-Ferrariska. ja shogad nebuutu Silverstonas riepu ugunjoshana, kas zin kaa chempis beigtos.
bet protams – pārāk ilgi Ferrari ar visu savu īpašo statusu bez tituļiem, Santanderam, Šellam un PhilipMorris šitas jau sāk piegriezties, kautkas Žan IR JĀDARA!!! Žanis arī dara ko nu var
Mazliet aizdomājos, kāpēc uz pēdējo posmu dubultie punkti, ja principā, tad jau var paredzēt aptuvenās vietas, labāk uz sezonas pirmo posmu, neviens nezina kā konkurentiem autiņi ripos un uzvarēt var jebkurš! whualaa
Riktīgi sasmējos par šo….
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/996082_691347530883420_472280043_n.jpg
wahaha Lotus tvitterī arī mēdz šādu humoru palaist 😀 labs
labāk būtu bijis kopējā ieskaitē neņemt vērā ,teiksim, 5 sliktākās sacīkstes, tad gan būtu intriga, jo neviens nezinātu līdz pēdējam posmam, kuras ir bijušassliktākās un labākās gonkas sezonā.
tā AbuDabi dubultpunktu ideja nepatīk NEVIENAM izņemot Totiņu Žani un to Šeihu bin, kātur – nu to kas AAE šefo. – Šeihs neizvirzījās prezidenta vēlēšanās par labu Žanim, vot arī Žaņja reveranss. Tad jau Aivja shēma ir daudz aizraujošāka un racionālāka
p.s. turklāt ja neskaita krāsaino gaismu būri, tad vienīgais ar ko šī gonka pēc visiem nu jau cik gadiem paliek atmiņā ir Kimi leģendārais ‘leve me alone, i know what i’m doing’
ā jā, varbūt kāds vēl atcerēsies krievu borigas snūkeru pret spāņu konkistadoru (un pakārtoti oziju bushwatcher). Savādāk AbuDabi ir vien krāšņš, bet neizteiksmīgs pielikums f1 kalendāram