FIA sacīkšu direktors Čarlijs Vaitings ir aizstāvējis DRS sistēmu un tās izmantošanu, lai gan daudzi līdzjutēji uzskata, ka tas ir pārāk mākslīgs risinājums.

DRS sistēma ļauj konkrētā trases vietā pilotam pacelt aizmugurējā antispārna horizontālo sekciju un uz mazākas gaisa pretestības rēķina iegūt lielāku maksimālo ātrumu. Tomēr to var darīt tikai gadijumā, ja priekšā sekundes attālumā atrodas konkurents un DRS sistēma ir domāta, lai palīdzētu veikt apdzīšanu. Taču pietiekami bieži DRS sistēma apdzīšanu manevru padara pārāk vienkāršu.

“Es esmu liels DRS sistēmas piekritējs,” paziņoja Vaitings. “Es zinu, ka ir cilvēki, kas tam nepiekrīt un uzskata par DRS pārāk mākslīgu veidojumu. Tomēr nevajag aizmirst, ka joprojām ir nepieciešama augsta pilota meistarība, lai veiktu apdzīšanu.”

Daudz kritikas DRS sistēma saņēma pēc sacīkstēm Spa, kur garajā Kemmel taisnē apdzīšanas tika veiktas pārāk viegli. Tomēr Vaitings skaidro, ka tam par iemeslu drīzāk ir pilota labāka izeja no iepriekšējā līkuma.

“Dažkārt tas izskatās parāk viegli, piemēram Spa, tomēr tas ir atkarīgs, kā tiek izbraukts iepriekšējais Eau Rouge līkums,” skaidroja FIA sacīkšu direktors. “Ja sekojošam pilotam tas izdodas labāk nekā priekšā esošajam, tad kombinācijā ar DRS viss izskatās pārāk viegli. Taču nevar aizmirst, ka DRS sistēmas darbība ir aprēķināta uz vienādiem izejas ātrumiem un šis pārsvars maksimālajā ātrumā dod iespēju būt blakus brīdī, kad sākas bremžēšanas zona. Tieši tādi DRS apdzīšanas gadījumi ir skatāmi un aizraujoši. Šajos gadījumos pilotam ir jānodemonstrē visas savas spējas, lai pabeigtu apdzīšanas manevru.”